Foto bij 002 - Mia Estelle Miller

'WAT?' Riep ik geschrokken door de gang. Ik wist dat mensen me aanstaarde nu, maar dat kon me niks schelen. 'Harry komt terug' 'waarom? Wanneer? Hoe? WAT?' 'Rustig Mia. Hij komt terug voor een half jaar. Het ging niet zo goed tussen de jongens omdat ze gestrest waren. Daarom hebben ze besloten om een break te nemen voor een half jaar. Harry komt terug hier op school en gaat een aantal klassen volgens om zijn diploma alsnog te halen' No. No way. Dan zou ik hem elke dag moeten zien. Ik voelde de tranen opkomen toen ik aan hem dacht. Ik kon dit niet, ik kon me verdomme niet groot houden als ik aan hem dacht. Snel liep ik de school uit en liet me op de grond neerzakken tegen een muurtje aan. Na een paar minuten voelde ik 2 armen om me heen. 'Kom op, het gaat wel goed komen' hoorde ik Matt zeggen. 'Nee dat gaat het niet. Ik begon hem net te vergeten' 'ik weet het, maar ik weet dat je het kan. Je gaat je niks van hem aantrekken en hem laten zien dat je prima zonder hem kan' hij had gelijk. Ik zou Harry laten zien dat hij me geen pijn had gedaan, dat ik er niet om gaf. Dat ik het prima zonder hem als beste vriend af kan. 'Je hebt gelijk. Ik zal hem laten zien dat ik hem niet nodig heb' zei ik en glimlachte. 'Precies. Dat is de Mia die ik ken. Nou kom op, laten we naar de les gaan voordat we weer 2 uur na moeten komen' ik knikte en liep samen met Matt naar het engels lokaal. Ik ging op mijn vaste plaats naast Lola zitten. 'Gaat het weer meid?' 'Ja het gaat wel dankje' ze gaf me even snel een knuffel en liet merken dat ze er voor me was. Wat was het toch een schat. Wij gingen dit schooljaar top maken, rule this school, als examenjaar leerlingen. Niet dat dat moeilijk was, want ja, wij waren al populair en iedereen mocht ons. Behalve de weirdo's van onze school, maar who cares about them? Wij waren gewoon een keer gemeen tegen ze en dan hielden ze hun mond wel weer. Wij hadden alles wat we wilden. Ja, daar ging ik me op focussen. Op alles wat ik had, niet op Harry. Langzaam maar zeker, begon ik mezelf ervan te overtuigen: ik kon Harry laten zien dat ik prima zonder hem kon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen