Foto bij LONDON uitstapje

London
Zusjje ga je mee shoppen ik zo Jhaa tuurlijk waar gaan we heen.
De andere we gaan naar london ik zo yeahh
Gaan we 1D stuff kopen leuk efkes vragen of ik mag van mij ouders .
15 minuten later Zus ik mag mee hoelang blijven we in london ?
"Zij " maar 1 dag maar we kommen savonds terug
We gaan met de trein naar london mijn ouders hebben dat al geregeldt voor ons .
Ik zo ik kan al niet meer wachten tot het zo ver is zusje wanneer vertrekken we ?
Volgende week Zaterdag ik Zo dat is goed leuke datum .
Volgende week zaterdag .
Heeft zoveel uur in de trein gezeten komen eindlijk aan in London .
Zus ik heb toch honger gaan we naar de nandos ?
Jaa tuurlijk i love chicking !!
We gaan binnen Amaaie tis hier nogal druk vol Met meisjes wat hier gaande
We gaa wat veder en zie daar een Blonde Irish jongen staan ik zo tegen zus is dat Niall Horan niet ?
"Ze" antwoordt Jaa das Niall Van 1D ik zo omg :o loopt er na toe en kruipt overal tussen voor bij Niall te geraken !!!
Er grommelen meisje omdat ik voor kruip ik trek het mij niet aan ik Moest en zou Niall zien .
Hij was Mooiier als op my fotos allemaal in mijn kamer
Zijn Blauwe Ogen schitterden percies Sterretjes in Ogen .
Ik Vroeg aan "Niall mag ik een horanHug ?" hij Antwoord natuurlijk Babe .
IK helemaal in de wolken . hij pakte mij iphone voor een foto Samen te trekken die was beeldschoon !!
Ik kon wel uren naa hem staren zo Mooi was hij !!!
IK zo Niall i love YOu Byee ik Moet door gaan spijtig genoeg.
Hij zei tegn mij see YOu later.
IK zo tegen Mijn Zus OMg Droom ik ik kijk Na Mijn Iphone en ziede foto OMg ik droom dus niet .
We gaan 1D stuff shoppen nu kan je dag zeker niet meer stuk !!!
Ik vind een Kei Mooi thirt van Niall allee opstaat ik draag het met trots
Zusjee ik trakteer u in de starbucks omdat het door jou nu in london zit en Niall heb gezien jij hebt my droom waar gemaakt !!
Loopt samen naar "starbucks" gaan binnen en gaan zitten we zitten de giechelen daar zit percies een jongen die op harry Lijkt " ik zo jha misschien is de echte harry die wel wa vaker naar de starbucks .
Harry Komt naar ons tafel en Vraagt weet jij waar je niall hebt gezien zen hem kwijt !!
Ik Zo Jaa ik kwam hem tegen in de nandos
"harry" heeft hij weer honger kon het wel weten dat hij daar zat !!!
Bedankt Meisjes
IK zo nu gaan we ze alle 5 nog zien vandaag
Het is avond ik zo tegen zus spijtig dat we terug naar Belgie Moeten gaan we gaan nog rap hapje eten voor we weg gaan !!
We zitten in de trein "ik droom over de dag en ik doe zo kei happy wat er allemaal gebeurd is toen we thuis kwamen !!!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen