Deel 7
Sorry daar voor.. Maar heb het erg druk..
Ik hoop echt dat ik tot zondag elke dag even 2 of meer stukjes te kunnen plaatsen, en dan vanaf maandag elke avond weer 1!
Ik hou van jullie lezers hihi
Laat alsjeblieft even je reactie achter wat ik nog kan veranderen of wat je er goed/slecht aan vond
xx
Naomy
Nee ik durf echt niet op te nemen! Het lijkt wel als of er een waterval over mijn wangen heen stroomt.. Zoveel tranen van angst en verdriet. Ik wil niet meer naar huis, nooit meer.. Hij slaat me nog eens dood! De vader van Rein steekt zijn hand uit en vraagt, ''mag ik opnemen?'' Ik knik en geeft het de telefoon. De vader van Rein loopt even naar buiten, we zien dat ze druk in gesprek zijn. Na ongeveer 20 minuten komt hij weer naar binnen en vertelt. ''Ik heb met je vader gesproken, hij is erg boos zegt hij, maar heeft ook spijt van wat hij Rein heeft aangedaan! Hij wilt je liever nu thuis hebben, maar hij klinkt echt heel agressief.. Ik heb tegen hem gezegd dat je hier voorlopig even blijft, als jij dat ook goed vind..'' ik knik meteen en zegt, ja alles beter dan daar! Want mama gaat morgen op vakantie voor 3 weken.. En dat overleef ik anders echt niet.. De vader van Rein begint weer verder te praten '' we gaan dan zo meteen even jouw spullen op halen, en ik ga dan wel mee. We doen dat dan snel even voor het optreden!'' Hij verteld nog wat andere dingetjes over het gesprek en dan kijk ik op de klok en zie dat het al laat is. Ik bel mijn vriendinnen en zeg dat ze naar het huis van Rein moeten komen. Ze doen braaf wat ik zeg en staan 5 minuten later voor de deur. Ze zijn netjes aan gekleed en geven mij een knuffel als ik open doe. Dan zien ze Rein zitten en vragen meteen aan mij; ''Naomy! Is dit weer wat ik denk dat het is?! '' ehw, Ja ! zeg ik zacht. gelukkig is het optreden wat later want anders hadden we het niet gered zegt Rein dan. We gaan met z'n alle naar de auto en rijden langs mijn vader, de vader van Rein blijft even bij Papa. Daar ben ik echt blij mee.. Mijn vriendinnen helpen met mijn tas in te pakken voor 3weken.. Dan rijden we zo snel mogelijk naar het optreden. Ik mag samen met mijn vriendinnen back stage! Dan worden ze helemaal gek omdat ze Daan, Nils en Owen zien! Ik begin te lachen en zeg dan, ''hahahha! Meiden gedraag jullie toch:d!'' We praten even met ze alle over het optreden. Dan vraagt Daan ineens aan Rein en mij, '' Wat is er gebeurd?'' Ik vraag dood normaal. 'Daan waar heb je het over?' Hij lacht kort en zegt dan bezorgd, 'nou ehm Rein ziet er niet bepaald goed uit nu & jij heb een grote blauwe plek.' Rein knikt en zegt, ' laat maar het is niks.. Gaat wel weer over hoor!' 'Oké!' is het enigste wat ik Daan nog hoor zeggen. Dan moeten de jongens omkleden en het podium op. Rein komt nog snel even naar me toe en zegt. 'deze is speciaal voor jou!' Ik bloos en zeg, awhh waarvoor dat?! Rein zwijgt en loopt weg. Hij draait nog 1keer zijn hoofd op en glimlacht lief. Tijden het optreden kijkt Rein steeds mijn kant op, ik voel dat er een hand op mijn schouder word gelegd, ik schrik en kijk om. Het is iemand van de beveiliging! Ik gil en zie dat Rein bezorgd kijkt. De man zegt verontschuldigend 'Sorry het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken !' Ik zeg dat het niks uit maakt. Ik moet even met hem mee lopen, we lopen richting de visagie en ik krijg andere kleding aan en wat make up op. Ik vraag waar dit voor is, de man zegt. Je moet zo eventjes het podium op. Maak je maar geen zorgen hoor, het komt goed! Ik knik en als ik klaar ben ga ik even voor de spiegel staan.. Wauw! dank je wel Jullie lopen weer naar het podium en de man wacht op een teken...
Reageer (5)
Wat super leuk!
1 decennium geledenMaar ook wel zielig, hahah xxx
Snel doorr! Ben echt benieuwd! xxxx
1 decennium geledensneel dooorx
1 decennium geleden@SaraxRalf
1 decennium geledenhaha dankje! Ik had al een deel voor de volgende, maar mn laptop viel uit dus mag weer lekker opnieuw beginnen!
Kisses
ahw wat lief echt mooi , ben benieuwd naar de Rest
1 decennium geleden