Foto bij 2.1 Oefenen

Nogmaals als de foto's te erg worden moet je het zeggen, en tips zijn ook welkom.

Ze maakte me los en nam me mee naar mijn kamer, ondanks dat ik de ketting nu niet meer om had moest ik toch kruipen. Ze bond me weer vast aan mijn bed net als gisteren en verliet de kamer.

De van wat ik dacht de volgende dag was kwam de meesteres weer binnen, Ze maakte me weer los, ook dit keer maakte ze me niet vast om me te laten kruipen, "Ik denk dat je het gehoorzamen wel onder controle hebt, laten we door gaan naar de volgende fase." We gingen weer naar het keldertje, en we liepen naar de muur. "Sta op" zei ze, meteen gehoorzaamde ik. "Strek je armen zo hoog mogelijk" zei en klikte me vast aan de muur, zo hoog dat ik de grond niet meer raakte. Dit deed verschrikkelijk veel pijn aan mijn polsen, gelukkig zette ze mijn benen op een soort platform en klikte ze me ook daar vast. Ze liep naar de kast en haalde er iets uit, toen ze dichter bij kwam zag ik dat het een plastic schelp was met een touwtje eraan, ze maakte de schelp vast aan mijn clitoris en schoof de knop een stukje naar voren. De schelp ging trillen, meteen begon ik te kronkelen, "Niet klaarkomen zonder mijn toestemming" herinnerde ze me, ik kreeg een warm gevoel in mijn onderbuik. Ze keek op de klok die aan de muur hing, het waren nog geen vijf minuten of ik wou al klaarkomen. Na vijftien minuten kon ik het echt niet meer inhouden, "mag ik alstublieft klaarkomen meesteres" smeekte ik, "Oké" zei ze. Zodra ik klaarkwam maakte de schelp los en maakte me los van de muur, waardoor ik op de grond viel. "Niet slecht" zei ze goedkeurend, "laten we nu zien hoe jij mensen kunt vermaken."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen