1.10
Gelijk waren ze overal, eentje kneedde mijn borsten terwijl een andere weer in me begon te stoten. Een andere man dwong me hem te pijpen, toen ik het niet snel genoeg deed trok hij aan mijn haar om me sneller te laten gaan. Hij ging diep in mijn keel en ik krijg bijna geen lucht meer, ik begon zwarte vlekken te zien.
Gelukkig kwam hij snel klaar en liet hij me weer los, ik haalde diep adem. Zo sneller ze klaarkomen, zo sneller ze gewoon, kwam het in me op. De volgde stond klaar om me hem te laten pijpen, ik deed het zo snel als ik kon en al snel kwam hij klaar. Ik begon ook snel mee te bewegen met de gene die me stootte en ook die kwam snel klaar, al snel was iedereen klaargekomen en weggegaan. Dit was helemaal niet zo leuk geweest als de andere, bang voor klappen hield ik een traan in. Met een tevreden glimlach kwam de meesteres op me af, "Lesje geleerd?" ze haalde het balletje uit mijn mond, "Ja meesteres" antwoorde ik bang. "Mooi" glimlachte ze en ze trok me mee, we gingen de kamer uit en omhoog de trap op. In plaats van naar mijn kamer te gaan gingen we de deur aan de andere kant in, deze ruimte was leeg op een grote waterspuit aan de muur na. De meesteres maakte de ketting los zodat ik weer kon lopen, "Staan" beveelde ze. Ze pakte de slang en spoelde me met een harde en koude straal schoon, bibberend van de kou wachtte ik af. Ze bond me vast aan de muur en verliet de kamer, opeens ging er een soort ventilatie aan die warme lucht blies. Even later kwam de meesteres terug, intussen was ik opgedroogd. Ze maakte me los en nam me mee naar mijn kamer, ondanks dat ik de ketting nu niet meer om had moest ik toch kruipen. Ze bond me weer vast aan mijn bed net als gisteren en verliet de kamer.
Er zijn nog geen reacties.