Foto bij 1.9

Waarschuwing: veel sex in dit stukje

Ik hoorde haar praten voor de deur, "even iets anders dan normaal maar ik weet zeker dat u niet zal klagen." De deur ging open en ze kwam met een geil uitziende man binnen, "ze is erg stout geweest dus houd u vooral niet in" zei ze en ze liep de kamer uit.

Gelijk trok de man zijn kleren uit, ik zag dat hij een stijve van me had gekregen. Angstig probeerde ik los te komen, maar het had geen nut ik zat muurvast. Snel kwam de man op me af, zonder waarschuwing begon hij in me te stoten. Ik wou gillen maar de bal hield me tegen, hiervan werd hij alleen maar geiler en hij begon steeds harder te stoten. Weer kreeg ik het rare gevoel, ondanks de bal kwam er een kreun over mijn lippen. Zover de boeien me lieten bewoog ik mee in zijn ritme, hierdoor ging hij nog harder dan eerder. Snel kwam hij klaar en hij klom van me af, bijna teleur gesteld keek ik hem na terwijl hij zijn kleren weer aantrok en de kamer verliet. Even later kwam meesteres weer binnen, "Oh, was dat niet genoeg voor je?" zei ze kwaad. Ze maakte me los en trok me weer mee, klodders sperma hingen nog aan mijn been. Deze keer trok ze in een van de andere drie kamers, binnen stonden zes veraste naakte mannen. De meesteres trok mijn pak uit, "Tast toe" zij ze en de zes mannen kwamen op me af rennen. Gelijk waren ze overal, eentje kneedde mijn borsten terwijl een andere weer in me begon te stoten. Een andere man dwong me hem te pijpen, toen ik het niet snel genoeg deed trok hij aan mijn haar om me sneller te laten gaan. Hij ging diep in mijn keel en ik krijg bijna geen lucht meer, ik begon zwarte vlekken te zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen