Foto bij 1.8

De foto hierboven is eigenlijk mijn vaste foto voor dit verhaal

Het zag er niet erg lekker uit maar ik had honger en begon het snel te eten, al voor dat ik het op had trok de meesteres het weg. "Je tijd is op" zei meesteres en ze zette het neer op de aanrecht, daarna ging ze weer aan tafel zitten en at met Sylvia weer verder.

Terwijl ik wachtte tot er wat ging gebeuren, viel het me pas op dat Sylvia iets heel anders droeg dan mij. Ze droeg gewoon kleren, wel erg kort maar niet zoals mij. Jaloers keek ik hoe je zat, zij mag gewone kleren dragen, zij mag aan tafel eten, zij mag eten zolang als ze wilt. Plots stond de meesteres op en liep naar me toe, ze maakte me los en na me mee naar de gang. "laten we verder gaan met je training" zei en ze liep richting de kelder, angstig bleef ik zitten. Meteen kreeg ik een klap in mijn gezicht. "Daar zul je straf voor krijgen" zei ze koud en hard trok ze me in de kamer, ze liep zo hard dat ik gelijk van het trapje viel die achter de deur zat. Voordat ik een kans had om overeind te komen, sleurde ze me mee. De grond schuurde aan mijn lichaam, maar ze stopte niet. Ze maakte me los en gelijk kroop ik achteruit, nu was ze helemaal boos en gaf me een keiharde klap in mijn gezicht. "Nu zul je het helemaal bezuren" krijste ze woest, angstig kroop ik in een. Ze duwde me op het bed en bond me vast daarna deed ze het balletje in mijn mond, met luid klikkende hakken stormde ze de kamer uit. Ik hoorde haar praten voor de deur, "even iets anders dan normaal maar ik weet zeker dat u niet zal klagen." De deur ging open en ze kwam met een geil uitziende man binnen, "ze is erg stout geweest dus houd u vooral niet in" zei ze en ze liep de kamer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen