Foto bij 1.7

ik heb een manier gevonden om het te laten zien, hierboven is het plattegrond van de keuken, De stoelen moeten er eigenlijk zes zijn.

"Armen boven je hoofd" ze klikte ze vast aan het bed, daarna klikte ze mijn voeten vast. Ze trok de deken over me heen. "weltrusten" zei ze en keek me afwachtend aan, "weltrusten" antwoorde ik aanemend dat dat is wat ze wilde horen. "Weltrusten wat?" vroeg ze boos terwijl ze haar vinger in mijn schouder porde. "Weltrusten Meesteres" piepte ik angstig. Tevreden deed ze het licht uit en verliet ze de kamer, ik staarde in het donker totdat ik uiteindelijk in slaap viel.

De deur ging open en het licht ging aan, voor me stond mijn meesteres. Zonder iets te zeggen maakte ze me los en bond me weer vast zodat ik moest kruipen, gehoorzaam volgde ik haar mijn kamer uit. We gingen de gang door en daarna de trap af, deze keer gingen we links de deur door. Ik verwachte een gang maar in plaats daarvan kwamen we in een keuken terecht. Ik bekeek de kamer, links in het hoekje stond een koelkast en een aanrecht. Daarnaast in het rechterhoekje was een trap, er zat een hekje omheen en een poortje die opslot zat. Daarvoor in het hoekje stond een grote tafel met zes stoelen, tussen de tafel en de deur zat iets om aan vastgebonden te worden. Dit is ook waar we naar toe liepen, meesteres bond me hier aan vast en ging aan de tafel zitten. Het meisje die ik eerder ook in de kelder had gezien kwam binnen, "Syvla, maak eten voor mij en een bak voor slaafje" zei meesteres toen ze Sylvia zag. Het meisje die dus Sylvia heette bekeek me even en ging toen snel doen wat meesteres beveeld had, even later kwam ze met drie borden. Twee gevuld met spek en ei zette ze op tafel, eentje waar een raar bruin kleverig spul opzat lag ze voor mij neer. Het zag er niet erg lekker uit maar ik had honger en begon het snel te eten, al voor dat ik het op had trok de meesteres het weg. "Je tijd is op" zei meesteres en ze zette het neer op de aanrecht, daarna ging ze weer aan tafel zitten en at met Sylvia weer verder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen