"Welkom terug bij Big Brother nominaties.
We gaan over naar het huis waar de overgebleven 4 bewoners gaan nomineren.

"Wil Ben naar de cabine komen.
Hallo ben mag ik jouw nominaties".
"Ja natuurlijk Big Brother voor 4 punten nomineer ik Lilith omdat zij zich bemoeide met de ruzie tussen Jolie en Jason en dat vond ik niet toepasselijk.
Voor 1 punten nomineer ik Mandy en ik vind het een aardige meid maar ze hoort niet tussen deze mensen thuis".
"Dankjewel Ben wil Jason naar de cabine komen.

Hallo Jason wie nomineer je".

"Voor 2 punten nomineer ik Juna omdat ik haar beschermde toen Helena haar uitschold voor ondere andere pot en ze neemt het niet in dank af want ik hoor geen dankjewel of iets.
Voor 3 punten nomineer ik Mandy omdat iedereen haar lief en beschermen vind en dat is juist gevaarlijk zo wint ze dit spel en dat mag niet gebeuren".
"Dankjewel Jason wil Xavier naar de cabine komen.

Hallo Xavier nominaties alsjeblieft'.

"Ook een goedenavond voor 2 punten nomineer ik Luna omdat zij niet mengt met de groep maar een beetje een buitenstaander is.
Voor 3 punten nomineer ik Ben ik vindt zijn karakter niet echt oke naar mij toe want hij en ik kunnen moeilijk omgaan met elkaar".
"Dankjewel wil Mandy naar de cabine komen.

Welkom Mandy mag ik de nominaties van jou.

"Natuurlijk voor 4 punten nomineer ik Jolie omdat zij tegen Jason begon te schreeuwen wat nergens op sloeg alleen omdat Jason een grapje maakte.
Voor 1 punt nomineer ik Luna omdat zij nergens mee komt nooit een onderwerp begint, nooit iets leuk doet en nooit een grapje maakt".
"Dankjewel alle bewoners mogen terug naar de lounge".

"Oke de 3 genomineerden zijn bekend, eerst wil ik een groot applaus voor Derek die de eerste bewoners die tijdens nominaties geen stemmen heeft gekregen. Een prestatie heel goed van hem.
We gaan het aan Big Brother overlaten die gaat vertellen wie er genomineerd zijn".

"Dit is Big Brother de uitslag is bekend,
Met 10 punten is genomineerd Luna,
Met 8 punten is genomineerd Juna
En met 6 punten de laatste nominee Jason".


"Oke dus Jason,Juna en Luna zijn de genomineerden het is de 2e keer voor Jason zal hij het dit keer overleven en vliegt Luna of Juna eruit. Of het Nederland last van hem en stemmen ze hem eruit dat zie je op dag 27. Morgen in Big Brother dag 22 waar de bewoners zich opmaken voor een grote taak en de verliezer ontmoetten Noortje, tot morgen".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen