Foto bij Six

"Mmmm that was the best Mac&Cheese i ever had Lauren, and that salad with that dressing.. Damn girl you're getting better and better." Zei ik terwijl ik achterover in mijn stoel leunde. Lauren grinnikte en begon de tafel af te ruimen. "Oh hell no, you're not cooking and then doing the dishes!" Riep ik terwijl ik mijn stoel naar achteren schoof, de borden uit haar handen haalde en me omdraaide naar het aanrecht en zette alles in de gootsteen.
      Lauren kwam tijdens het afwassen op het andere gedeelte van het aanrecht zitten en keek me aan. "You know, i'm really sorry for this morning." Begon ze. "I never mend to use those words that hurt you so much, i just... erm.. forgot i guess." Vervolgede ze haar zin. "It's alright, it's been 3 years and i'm not demanding of you to keep it in mind with everything you say or do." Stelde ik haar gerust. Ze liet een diepe zucht horen en zei toen: "If i just knew who did this to you, i'f i could get him in my hands." Ik zuchtte ze ratelde maar door over dat ze hem wel een lesje zou leren, ze moest eens weten.
      Ik keek haar aan en en plots kreeg ze door wat ze aan het doen was. "Sorry i am rambling again." "Yep you are, if we could now just drop the subject and find out what we're gonna do after i finish this." Ze grinnikte en knikte, sprong van het aanrecht af en verdween uit de keuken. Niet veel later was ik klaar en smeet de afdroog doek op het aanrecht en ging ook de keuken uit om in de kamer Lauren te vinden met mogelijk elk kleding stuk dat ze bezat om haar heen.
      Ze keek op van de stapels kleding en glimlachte van oor tot oor naar me. "Lauren what are you doing, all your clothes are in the living room?" Vroeg ik verward. "Well you asked me to find out what we where gonna do tonight, so i'm taking you to my favorite club!" Riep ze blij. "But you know i only have comfortable clothing, i have nothing i can go out.. oooh! Now i get it!" Riep ik blij en vloog mijn vriendin om haar hals. Een avondje stappen was altijd al een groot feest geweest met Lauren en nu we oud genoeg waren om ook de clubs binnen te komen, inplaats van die vreselijke pubs, werd het alleen maar beter.
      Later die avond stonden Lauren en ik voor de spiegel om onzelf te bekijken, Lauren zag er erg mooi uit in haar rode jurk en zwarte haren. Ik droeg een jurkje met paarse accenten er in en samen met de paarse hakken die Lauren me geleend had paste het perfect bij mijn aubergine kleurige haar. We zagen er mooi uit dat moest ik toe geven maar het was net alsof er iets miste aan mij. "Wait i have something for you that will compete your outfit." Riep Lauren alsof ze mijn gedachtens kon lezen. Ze rende haar kamer in en kwam een paar seconden later kwam terug met een ketting die ze om mijn nek deed. Ik liet mijn haar vallen en keek naar de spiegel en proeste het uit, wat kende ze me toch goed. Om mijn nek hing een ketting met het woord SWAG, precies iets voor mij.
Samen dronken we witte wijn tot dat de taxi er was om ons naar de club te brengen en een gezellige avond te hebben, ten minste dat dacht ik.



Come one babes, laat me weten wat je er van vind. En misschien activeer ik zelfs wel een 2de stukje vandaag!
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (3)

  • sykestagram

    Next please! Very, berry spannend! x

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    JAAAAH!!!! Nog een tweede stukje! Volgens mij heeft Jay weer de telefoon van Tom te pakken gekregen...ik hoop het tenminste xD Dat paarse haar is echt zo mooi! Ik wil dat ook!): Leuk hoofdstuk alleen minder dat het eindigt met een cliffhanger;) Kom op zeg met zo'n cliffhanger moet je wel het volgende stukje vandaag nog online zetten(A) Love the chapter<3 xxx

    1 decennium geleden
  • Unicorrnn

    I don't like it... I FREAKIN LOVE IT!
    Hahaha Jay zit om Tom's twitter! Wahaahah die gaat pissed zijn ;D
    ACTIVEER NOG EEN STUKJE ZUFPIUFPEFERFER PLZZZ!!!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen