heeeii, eventjes een kort stukje! straks waarschijnlijk nog een stukje!
zijn jullie klaar voor drama in het verhaal? haha
x

vanuit Linde

Als we boven komen kleden we ons snel om voor de disco en doen allemaal onze make-up eventjes goed. Dan lopen we naar de kamer van de jongens en zien een briefje op de deur hangen “wij zijn al beneden bij de disco, komen jullie zo snel mogelijk?? X ons” staat op het briefje. Ik kijk de meiden even aan en dan lopen we verder richting de lift en gaan met z’n 4en naar beneden. We komen bij de deur van de zaal en iemand vraagt of wij Linde, Lotte, Fleur en Roos zijn, “ja dat zijn we, hoezo?” vraag ik en de man antwoord “ooh, dat zien jullie zo wel!” en hij kijkt ons vriendelijk aan. We lopen verder de zaal in zoekend naar de jongens, als we opeens de eerste klanken van stop the time horen. we kijken richting het podium en zien daar de jongens staan. Snel lopen we richting het podium en als ze ons zien staan lacht Daan naar me en knipoogt eventjes. Na het optreden zegt Rein “dit optreden was voor mijn vriendin Fleur en Daan’s vriendin Linde, en natuurlijk hun lieve vriendinnen Roos en Lotte”. Ik kijk naar Fleur en die begint te blozen, net zoals ik eigenlijk. De jongens nemen ons nog even het podium op en iedereen begint te klappen in de zaal. Dan zegt Owen “zullen we gaan dansen?” “jaa” zeggen we allemaal in koor en we stappen het podium af. Als we een hele tijd aan het dansen zijn zie ik Daan niet meer staan, “weet je waar Daan is?” vraag ik aan Rein en hij antwoord “nee, eigenlijk niet! Misschien is hij even naar de wc ofzo?” “okee, ik ga wel even zoeken!” zeg ik en ik loop weg. Ik loop richting de hal en dan zie ik iets wat ik nooit maar dan ook nooit had willen zien!

Reageer (4)

  • ginadam

    OMG doe dalijk nog een stukjee!!

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Komt er vnv nog een stukje? ;o
    Yeaaaah hahahaxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    LEUUUK<'33
    Snel verder.

    1 decennium geleden
  • daaniac0547

    Oooh snel door!! Spannend!xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen