hooi daar ben ik weer
iedereen gelukkig nieuwjaar nog
beetje laat maar ja

Ik zie voor me hoe Owen en Nienke worden aangereden. Ik ren naar ze toe. De man in de auto rent uit de auto en loopt naar ons toe. Hij belt de ambulance en de ambulance komt heel snel. Owen en Nienke worden mee genomen en Nils en ik mogen mee. Rein,Daan, Me moeder en de man in de auto gaan met de auto naar het ziekenhuis. Als we daar zijn zijn Owen en Nienke nog niet bijgekomen. De man in de auto moet een soort van papier teken. Hij bied zijn excuses aan hij zei dat hij ze niet had gezien. Het is opzich wel een aardige man. Hij geeft ons zijn telefoonnummer voor als Owen en Nienke wakker worden dan komt hij een keer opbezoek. We wachten en wachten tot 11 uur s'avonds. Dan komt er een dokter na ons toe die zegt dat Nienke wakker is maar Owen nog niet. We mochten naar Nienke toe. Als we bij haar kamer zijn ligt ze daar heel stil. Haar ogen half open. Nils rent meteen naar haar toe en geeft haar een knuffel en kus. Te hard want ze kreund van de pijn. Rein en Daan geven haar voorzichtig een hand om haar geen pijn te doen. En ik geef haar zacht een knuffel. Het is een tijdje stil. Dan vraagt Nienke zie ik er slecht uit? Niet erger dan anders zegt Rein. Nils geeft hem een klap op zijn hoofd. AUW!!! Het was maar een grapje zegt Rein. Iedereen moet lachen zelfs Nienke. Tot ze ineens stil is en ze kijkt me ernstig aan. Ik vraag wat is er? Ze krijgt tranen in haar ogen ' ik....ik.ik kan mijn benen niet meer bewegen. Iedereen kijkt haar aan. Rein loopt na haar toen en zegt doet dit pijn en tikt zacht op haar benen. Nee zegt Nienke. Dan slaat hij iets harder op haar been. Nee ook niet. Dan slaat hij zo hard hij kan op haar been. Voel je dit vraagt hij. Neee ik voel helemaal niks. Je maakt een grapje zegt Daan. NEEEEE IK KAN MIJN BENEN ECHT NIET MEER VOELEN!!!!(huil). Nils slaat zacht een arm om haar heen. Het komt we goed wij zijn bij je. NU KAN IK NOOIT MEER LOPEN!!! Dan komt de dokter binnen en zegt dat hij wat onderzoekjes moet doen en dat we weg moeten. Nils vraagt of hij er bij mag blijven. Dan mag niet. Dan wordt Nils ineens heel boos en zegt:' DIT IS MIJN VRIENDIN OKE EN ZE IS HEEL ERG OVERSTUUR OMDAT ZE HAAR BENEN NIET MEER KAN VOELEN OKE ER MOET TOCH IEMAND BIJ HAAR BLIJVEN DIE HAAR KALMEERD. De dokter is even stil. Hij kijkt naar Nienke die nog tranen in haar ogen heeft. Oke goed dan maar alleen jij dan. Daan, Rein, mijn moeder en ik lopen de kamer uit. We wachten en wachten tot 2 uur dan komt Nils terug. We zijn ondertussen al in slaap gevallen. Nils vraagt hebben jullie al wat van Owen gehoord. Sip schudden we ons hoofd en moeten we weer wachten en wachten. Als het ongeveer 4 uur rent erineens een dokter naar een andere dokter en schreeuwt onmiddelijk meer mensen naar kamer 1247. We kijken naar heen en weer rennende de dokters. Tot Rein zegt: 'He is dat niet Owens kamer?'.

Reageer (6)

  • SlytherinQueen

    ga pleaaaaas dooooor zo sssspannend :):)

    1 decennium geleden
  • MS123456

    OMG NU DOOR!! Jahahaha xx

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    snel verderr :)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Lovems

    Omg verderrr

    1 decennium geleden
  • ginadam

    OMG so spannend snel door!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen