Foto bij One. -Rosie.

Sorry ik weet echt niet wat ik hier moet schrijven, lees gewoon! :)

xoxo -Marie.

Ik werd wakker dankzij die stomme zon. Niet dat ik er niet van hou dat de zon schijnt, in tegendeel, ik hou van zonneschijn. Maar niet als het mij van m'n slaap houdt. Niet zo leuk. Ik hou van slapen. 's Nachts blijf ik meestal wakker om te lezen dus slaap ik liever helemaal uit. Ik hou ervan te slapen tot de middag. Het is hemels. Ik opende mijn ogen voor een stukje. Urgh, de zon schijnt zo fel. Ik strompelde uit mijn vredige, geliefde bed. Wanneer mijn voeten de koude grond raken sta ik op, tewijl er zich kippenvel over mijn huid verspreid. Dat is wat ik haat aan opstaan. Buiten het bed is het altijd zo koud. Ik wandelde lui naar mijn kast en koos een paar . kleren. Ik koos ze snel, omdat ik toch maar gewoon een beetje ga hangen met QUinn, Bree en Liana. We zullen waarschijnlijk een paar films kijken en zij zullen praten over One Direction of zo. Ik zuchte terwijl ik naar de badkamer liep. Ik kleedde mezelf uit zodat ik in de douche zou kunnen stappen. Ik begon na te denken terwijl het warme warme water mijn rug masseerde. Mijn eerste luie dag van de zomer.. Één van de weinigen, want ik moet gaan werken volgende week. Jippie! Noteer het sarcasme, alstublieft. Gewoon een beetje chillen met mijn meisjes vandaag. Ik kijk er eigenlijk enorm naar uit. Ik sprong op en neer in de douche, zodat ik de tijd op de klok zou kunnen lezen. Ja, ik heb een klok in de badkamer hangen. Voor momenten zoals de deze. 15:15 uur. Geweldig! Ik heb 15 minuten de tijd om klaar te geraken en naar Quinn haar huis te gaan. Sarcasme, alweer. Ik zal waarschijnlijk te laat zijn.. zoals gewoonlijk. Ik sprong letterlijk uit de douche. Ik droogde mezelf zo snel mogelijk af en droogde mijn haar in een record-tijd. Ik verdien een applausje. Ik lachte mijn tanden bloot naar mezelf in de spiegel. Mijn lach verstomde een beetje, terwijl ik naar mijn rare ogen keek. Urgh, ik ben zo lelijk. Mijn lach verdween compleet wanneer ik naar de klok keek. Ik heb nog 5 minuten. Ik ga er echt nooit op tijd geraken! Nooit! Ik sprong in m'n kleren en rende naar beneden. Ik schreeuwde "Noah, ik ga naar Quinn!" terwijl ik een appel greep een het huis uit huppelde. Noah is m'n oudere broer, hij is 25. Mijn ouders gingen dood toen hij 20 en ik 11 was. Het gebeurde op een nacht in februari. Ik geef mezelf nog steeds de schuld. Nou, genoeg over mijn verdrietige verleden. Ik zag m'n auto en rende er naartoe. Ik keek nog een laatste keer naar ons kleine huisje. Twee slaapkamer, een keuken en een toilet. De keuken is ook onze woonkamer. Ik stapte op de gas-pedaal en startte de auto richting Quinn's huis. Quinn is een lieverd. Ze is grappig en hyper. Quinn is ook rijk, dat is één van de redenen dat we naar haar huis gaan. Het is het leukste om daar rond te hangen. Omdat het er het coolste is. We doen altijd de stomste dingen samen. Bree is een schoonheid. Ze is verlegen, net als ik.. maar niet zo extreem. Ik bedoel, ze heeft veel meer zelfvertrouwen dan ik heb. Ik denk dat ik een beetje gebroken ben door de dood van mijn ouders. Ik geef mezelf de schuld. Daardoor ben ik nog meer verlegen dan ik vroeger was. Liana is geweldig. Ze kan een bitch zijn als mensen gemeen zijn tegen iemand. Liana wordt ook snel kwaad, maar niet op ons. Bij ons is ze super schattig. Oh, en god, wat houdt ze van eten. We zijn allemaal erg verschillend maar passen toch goed bij elkaar. Ik hou van hen allemaal. Ik zong mee met de liedjes op de radio. Skyscraper van Demi Lovato was momenteel aan het spelen. Ik hou er echt van dat liedje te zingen. Ik stopte de auto en sprong er uit. Ik rende naar Quinn's deur en trok deze open. Ze is misschien wel rijk, maar haar ouders zijn niet vol van zichzelf. Ze zijn leuk. Haar mama en papa houden echt van ons allemaal. "SWEETY I'M HEREEEEEEE!" roepte ik. Kijk maar, zo verlegen ben ik niet bij m'n vriendinnen hé? "Boven!" hoorde ik een gedempte stem zeggen. Quinn haar ouders zijn momenteel op hun werk. Maar goed ook, ik zou me enorm schamen moesten ze gehoord hebben wat ik schreeuwde. Ik rende naar boven en gooide de deur open. "Hallo chica's!" zeg ik gelukkig. "Hey Rose!" zeggen Bree, Liana en Quinn tegelijkertijd. Haha, zo zijn we. We brachten de dag lachend door. We maakten grapjes en keken naar Disney films. Ik persoonlijk hou wel van een goede horrorfilm. Bree, Quinn en Liana namen een foto van me, terwijl ik giechelend naar de camera keek. Het zag er eigenlijk nog niet zo slecht uit.. Dus kregen ze mijn toestemming de foto op tumblr te posten. Het was nu tijd om in bed te kruipen, we besloten om te blijven slapen. "Rosie?" hoor ik Bree vragen. "Hmmmmh?" mompelde ik, terwijl ik verward naar haar opkeek. Ze maakte oogcontact met Quinn en Liana voordat Liana me antwoorde. "Heb je al naar de foto's van One Direction gekeken?" Ze kijken allemaal zo serieus terwijl ze die stomme vraag stellen, dat ik gewoon niet anders kan dan in lachen uitbarsten. "Ju-jullie.. kijk-.. kijken allemaal z-z-zo serie.. serieus." leg ik uit terwijl ik nog een beetje giechelde. Daarna lachten zij ook, waarschijnlijk vanwege het gezicht dat ik maakte. Na een paar minuten lachen werden we weer serieus. "Maar heb je gekeken?" vraagt Quinn. Ik schudde mijn hoofd. Ze schreeuwden en haalden een computer tevoorschijn. Ik keek naar de foto van de 5 jongens. Ik bekeek ze aandachtig, één voor één. De eerste had een vriendelijke lach en warme bruine ogen. Hij had ook kort bruin haar. Al bij al zag hij er goed uit. "Liam." Bree wees naar de jongen waarnaar ik keek. Ik knikte en bekeek de volgende. Deze had mooie blauwe ogen en blond haar.. met bruine lokken? Huh? Het is waarschijnlijk blond geverfd of zo. Deze jongen zag er echt schattig uit. "Mijn kleine Nialler." zuchtte Liana dromerig. Ik keek haar vragend aan en ze schudde gewoon haar schouders. Oké dan.. De volgende had een flirterige lach en felgroene ogen. Zijn haar was gekruld en hij had kuiltjes in zijn wangen. Wow, deze jongen ziet er echt goed uit! "Harry." zei Bree. De vierde was een beetje gebruinder. Zijn erg donkerbruine, bijna zwarte haar zat in een kuif, met één blonde lok zichtbaar. Wow, dat moet veel tijd kosten! Zijn hazelkleurige ogen en huidversiering maakten zijn mysterieuze look af. "Dat is Zayn.." deze keer was het Quinn's beurt om dromerig te zuchten. Hmm. Net toen ik de laatste jongen wou bekijken kwam Quinn's moeder de kamer binnen. "Het is tijd voor bed, meisjes.. wij willen ook slapen." Dus we gingen naar bed, uit respect voor Quinn haar ouders. Na uren in bed te liggen en me voortdurend om te draaien zat ik recht. Ik moest gewoon die vijfde jongen zien. Ik kan niet slapen tot ik dat doe. Bree, Quinn en Liana waren allemaal nog steeds vast in slaap. Ik nam Quinn's computer bij me op schoot. Ik opende de computer en de foto kwam tevoorschijn. Ik zoomde in op de vijfde jongen. Pas als het goed stond keek ik naar zijn gezicht. Het moment dat mijn ogen in de zijne keken, door het computerscherm.. was ik klaar met elke andere jongen op deze planeet. Ik was in een trance.

Ik denk dat ik One Direction wel leuk kan gaan vinden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen