Het moment ^^

De film was al halverwege en ik had er nog helemaal niks van mee gekregen. Ik kon alleen maar aan george denken. En aangezien ik tegen hem aanlig wordt dit niet minder. Ik weet zeker dat ik hem leuk vind. Ik ben altijd vrolijk als hij bij mij in de buurt is en ik voel ook vlinders in mijn buik. Dit vind ik één van de fijnste gevoelens maar aan de andere kant is het zo weird. Wat een jongen wel allemaal niet met je kan doen. Mh ik heb dorst. ‘George, can you pass me the coke?‘ zei ik ‘i don't have it anymore‘. ‘Of course! Here!‘. Hij pakte de fles cola op en gaf hem zachtjes aan mij. Woesh en weer gaat er een vlaag van vlinders door mijn buik. Ie hij raakte mijn hand aan. Asdfghjkl. ‘Oke Hannah kalm down!‘ zei ik per ongeluk hard op. Ugh ik moet daar echt op letten. Ik zeg veel te veel dingen hardop. `What´s wrong Hannah? tijdens het moment dat hij dat zegt pakte hij mijn hand vast en knijpt er zachtjes in. De vlinders razen nu door mijn buik en door de rest van mijn lichaam. 'Nothing George' op het moment dat ik dat zeg kijkt hij mij diep in de ogen aan. Plotseling komt zijn hoofd dichterbij. Nog steeds kijken we elkaar diep in de ogen aan. Dan voel ik een warme adem tegen mijn lippen aan. IK hou het niet meer uit en druk zachtjes mijn lippen tegen die van hem aan. Mijn maag is nu officieel ontploft. Alle vlinders zijn aan het rond vladderen, en ik ben met mijn hoofd in de zevende hemel. Hij kust zachtjes terug. Ik merk meteen dat dit uit liefde gaat en niet uit lust. Dit is trouwens mijn eerste zoen, en ik ben super blij dat ik die met George kan delen. Zachtjes haalt George zijn lippen van de mijne en kijkt mij heel liefdevol aan. 'That was...' 'Amazing' Ik maakte zijn zin af. Toen kwam die weer dichterbij en begon het van voor af aan. Maar nu streek hij rustig met zijn tong over mijn lippen. Gewillig open ik ze. Het gaat er heftig aan toe. Toen kwam plotseling mijn moeder binnen die kennelijk was thuis gekomen. Met haast halen wij onze lipen van elkaar af. 'Oh sorry. Ik wist niet dat jullie bezig waren'. Schamend met rode wangen kijken we allebei naar de grond. 'Mam! Ga weg! Hoe vaak heb ik wel niet gezegd dat je moet kloppen voordat je binnen komt?!' schreeuwde ik hard naarn haar. 'Sorry, sorry, ik ga al! Have fun you two!' 'Thanks mom!' riep ik kwaad achter haar aan terwijl ze de deur dicht deed.

Reageer (1)

  • Gshelleysgf

    omggg sweeeet :3 snel verder hihih

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen