Foto bij Rosalie Quinn Fielders

The moment I saw his eyes through the computerscreen.. I was hooked up.
His eyes haunted me in my dreams. I just needed to see them in person. His eyes, and only his.

- Het verhaal is geschreven in het Nederlands, maar Engels gesproken.
- Ik heb al een deel van dit verhaal in het Engels geschreven, toch wil ik het ook in het Nederlands 'uitgeven'.
- Sorry voor foute zinsbouw en/of schrijffouten, niemand is perfect he!
- Het is een Louis Tomlinson liefdesverhaal.
- One Direction bestaat!

Enjoy reading, loves.

Hallo iedereen!
Mijn naam is Rosalie Quinn Fielders. Mijn vrienden noemen me Rose. Ik hou van rozen, ze ruiken zo lekker! Ik vind dat ikzelf ook lekker ruik, vanwege mijn shampoo. Die is namelijk roos-geurig. Roos als in de bloem. Sorry, ik ratelde even door. Zo ben ik, ik denk gewoon altijd na. Over alles. Maar praten.. dat is een ander verhaal. Ik ben verlegen en haat stomme commentaren.. Ik ben er een beetje te volwassen voor. Maar wat verwacht je? Allebei mijn ouders gingen dood door een stomme, dronken bestuurder. Ik moest snel opgroeien, omdat mijn oudere broer altijd werkt. Hij doet het voor ons, we hebben echt het geld nodig. Ik werk ook, bij starbucks. Mijn medewerkers zijn allemaal redelijk leuk. Er is maar één probleempje met mijn job.. Ik moet namelijk praten. Ja, hoe moeten de mensen anders hun drinken bestellen? Ik moet praten tegen mensen. De meeste mensen die naar starbucks gaan zijn van mijn school. Geloof me, dat is geen pretje. Ik wordt gepest, maar gelukkig heb ik mijn meisjes ; Quinn (Ja, dat is ook mijn middelste naam, Quinn vindt dat geweldig!), Bree en Liana. Ze nemen het altijd voor mij op, omdat ik niet van praten hou. Zoals ik al zei, ik ben meer iemand die veel nadenkt. Begrijp me niet verkeerd, wanneer ik bij mijn vriendinnen ben praat ik wel hoor! Erg veel eigenlijk. Met andere mensen niet. Ik kan de raarste dingen denken, maar ik zeg er nooit iets over. Ik heb mijn diploma een jaar op voorhand gekregen, want ik heb een klas overgeslagen. Het is momenteel zomervakantie en ik ga naar de universiteit eens deze gedaan is. Als ik genoeg geld bij elkaar heb gespaard. Ik wordt 17 binnen 8 dagen. Op de 8ste juni. Mijn vriendinnen zijn allemaal een jaartje ouder. Niemand merkt daar iets van, geloof me. Mijn favoriete kleur zijn strepen. Haha, raar ik weet het. Nee, grapje (ik hou echt van strepen, maar Bree zegt dat dit geen echte kleur is, hmphf.) Ik vind de kleur rood ook mooi. Ik heb bruin haar en kuiltjes in m'n wangen. Mijn ogen zijn de grootste reden dat ik gepest wordt. Dat en hoe lelijk, dik, waardeloos en shit, ik ben. Mijn ogen zijn paars rondom de pupil. Dan is er een lichtere kleur tussen het paars en de buitenkant. De buitenkant zijn een donkere blauwe kleur. Zoals een nacht zonder sterren. Oké, iets lichter dan dat. Ik weet echt niet hoe ik aan die kleur van ogen kom. Mijn vriendinnen zeggen dat het prachtig is.. Ik vind het gewoon stom. Ik word erdoor gepest, ik bedoel maar?! Over mijn muzieksmaak; ik vind Demi Lovato een geweldige zangeres. Cher Lloyd ook. Ik hou echt helemaal van Ed Sheeran's liedjes, Taylor Swift heeft ook wel een paar leuke liedjes. Ik vind the Fray, Jason Mraz enzo ook enorm goed. Mijn vriendinnen zijn allemaal zot van een jongensgroep genaamd.. uhm.. laat me even denken.. Some Direction? Het is iets met Direction, dat weet ik zeker. Ehh, One Direction? Ja, One Direction! Ik weet niet eens hoe die jongens er uit zien. Oké, misschien een beetje. Ik weet dat een van hen krullen heeft.. Zo'n dingen weet ik. Wat zou je verwachten? Mijn vriendin zijn helemaal dol op ze. Ik heb hen beloofd dat ik vandaag zou kijken naar een foto van hen, zodat ik ook mee kan praten. Ja, tuurlijk. Alsof ik over een gewone jongensgroep ga liggen kwijlen. Urgh. Oeps, dit is een beetje lang, niet? Ochja, ik denk te veel, het spijt me. Ik moet nu door, ik moet kijken naar de zogenaamde 'One Direction'. Peace out! :)
-Rose.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen