Foto bij 004

4 weken later. de jongens waren nog een week thuis en ze hadden 3 weken een concert tour door amerika.

Samen met Jason zit ik op het stoepje voor ons huis. Niemand was thuis. Jason steekt een sigaret op en ik kijk ernaar. Hij kijkt me vragend aan terwijl hij er een omhoog houd in zijn hand. Tja waarom niet, ik pak hem aan en neem een trekje. Al snel begin ik te hoesten. Jason moet lachen. 'Hey mag ik! Ik ben nu 1 jaar gestopt met roken! Ik moet weer even wennen!' Jason knikt en neemt nog een trekje. Daar komt Mia aan. Ze kijkt me verbaast aan als ze mij weer met een sigaret ziet zitten. 'Dom' mompelt ze. 'Weet ik' zeg ik nonchalant. 'Maar ik raak toch niet meer verslaafd.' 'Geloof je het zelf?' lacht Jason en ik geef hem een por in zijn zij. 'Komen jullie?' vraagt Mia. Ik en Jason gooien onze sigaretten op de grond en stappen de auto in. Zenuwachtig tik ik met mijn voet. Als we bij het vliegveld aan komen ben ik dan ook de eerste die uit de auto stapt. De jongens kwamen weer terug! Als we de aankomst hal inkomen is het erg druk bezeten door meisjes die "One Direction" gillen. Ik schiet in de slappe lach. Apart eigenlijk, vijf normale jongens en miljoenen meisjes schreeuwen je naam. Dan komen ze binnen. Luid gegil vult de ruimte. Jason schreeuwt iets in mijn oor ik maak een gebaar dat ik hem niet hoor en schreeuw daarbij 'Jay ik hoor je niet!' Dan worden we meegenomen door een bewaker naar de tweede hal met wachtende mensen. Gelukkig zijn hier géén gillende meisjes. 'Hoe weet u dat wij ze kennen?' vraag ik de bewaker. Hij vertelt dat Louis ons had aangewezen en gezegd dat hij ons moest meenemen. Dan komen de jongens binnen. Ik en Mia rennen op ze af en de eerste die ik in de armen kan vliegen is Zayn. Daarna volgen de andere. Bij Niall blijf ik even staan maar loop dan snel weer door. 'En hoe was het?!'' vraag ik opgewonden. Ik vond het altijd leuk om verhalen te horen over gillende fans. Zeker omdat ik en mijn 1 jaar oudere zus eerst ook zo waren. Nouja ik ben veranderd, Want als Jessy bij ons binnenkomt en Zayn ziet zitten flipt ze hem nog half. 'Wacht ik help wie heeft de zwaarste koffer?' vraag ik. Langzaam steken ze allemaal hun hand op. Ik schiet in de lach. 'Dat werkt niet!' zeg ik triomfantelijk En pak een koffer van Niall en een van Louis. Zo lopen we naar de auto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen