Foto bij 1.5

Het pakje dat ze krijgt en het andere meisje ook aan had ^
De schoenen zie je hier: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/0000507468689/T/340x340/C/FFFFFF/url/pleaser-platform-laarzen-met.jpg
De halsband zie je hier: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/290331222276/T/340x340/C/FFFFFF/url/halsband-met-leiband.jpg

Opeens stook ze 3 vingers naar binnen, het was de ergste pijn die ik ooit gevoeld had. Ze merkte dat het pijn deed en begon steeds dieper te gaan, net zolang tot er iets pijnlijks uit kwam. Ik was ontmaagd.

Al snel kwam ze van me af en begon zich weer aan te kleden, ze stond op en liep de deur uit. Ik zat nog steeds vastgebonden, ze zou toch wel terugkomen?
Het duurde niet lang voordat de deur open ging, samen met een meisje rond de 18 kwam ze binnen. Het meisje legde wat spullen neer en keek de vrouw afwachtend aan, "Je mag gaan" zei ze. "Danku Meesteres" Antwoorde ze nederig, ze boog voor de vrouw en ging weg. Ze pakte wat uit de stapel en kwam op me af, het was een raar apparaatje dat iets had van een pistool. Ze zette het op mijn dij, Ik voelde dat er iets in mijn dij geschoten werd. Toen pakte ze een brandende pook met een sierlijke letter E erop, Ze duwde de puk op mijn schouder. Ik onderdrukte een schreeuw, De sierlijke E was nu te zien op mijn verbrande huid. Daarna maakte ze me los en ik stond. Gelijk kreeg ik een tik met de zweep, snel ging ik weer zitten. "Je leert snel" zie ze terwijl een doorzichtig lingerie setje pakte. "Trek aan" ik was blij dat ik niet meer naakt hoefde te zijn hoewel het zo doorzichtig was dat het niet veel uitmaakte. Ook gaf ze me een paar schoenen, de 15cm hakken die de Meesteres ook droeg. Ik trok ze aan, ze maakte ze vast met een soort slotje. De schoenen zaten nu vast, "Deze schoenen gaan nooit uit" zei ze dwingend. Daarna pakte ze een halsband uit de stapel, "Hoofd omhoog". Ik gehoorzaamde en ze deed de halsband om, ook deze maakte ze vast zodat ik hem niet meer uit kon krijgen. Ze pakte ook twee dikke metalen ringen en een laser apparaat, ze klikte ze om en lazerde ze vast, Aan allebei de ringen zat een metalen lus. Ze pakte nu nog een dunne maar stevige ketting die leek op de gene aan mijn halsband, het was het laatste van de stapel. Ze maakte het vast aan de andere ketting en verbond dit met de ringen om mijn handen en ook met mijn schoenen. Dit dwong me om op mijn handen en knieën te zitten. "Slaafjes lopen niet, ze kruipen."

Reageer (1)

  • chocomoose

    ik heb het zoveel mogelijk vermeden maar ik ontdek toch een paar fouten. Zoals hier dat puk pook hoort te zijn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen