Foto bij 1.4

Helemaal naakt stond ik voor haar. "Ga op je rug liggen", Ik ging op het bed zitten en weer een tik volgde. Bang en onbegrijpelijk keek ik haar aan, "Op de grond" Gromde ze ongeduldig. Snel ging ik op de grond liggen, ze liep naar me toe en opende de rits zodat haar kleding uitviel

"Draai op je zij en hoofd omhoog" beveelde ze, snel deed ik wat ze zei. Ze pakte een soort halsband die met een ketting vast zat aan de muur, Ze klikte het vast om mijn nek. "Handen op je rug" zei ze en ze klikte ook deze vast, nu pakte ze een nog iets van de muur maar deze gaatjes waren veel kleiner, al snel had ik in de gaten waar ze voor waren. Ik trekte me terug en gelijk kreeg ik een tik met de zweep, Ze deed de tepelklemmer aan en verbond deze aan de muur, zo dat als ik bewoog het pijnlijk hard trok aan mijn tepels. Ze pakte nog iets, het was een leren touwtje met een grote bal in het midden, ze bond het om mijn hoofd zodat ik geen geluid kon maken. Nu kroop de naar me toe en streelde zachtjes mijn buik, ze kroop naar mijn hals en begon me daar kusjes te geven. Een rilling kroop over mijn lijf, glimlachend begon ze nu mijn gezicht te likken. Haar tong kroop langzaam naar beneden stopte bij mijn borst, ze begon zachtjes maar steeds harder mijn tepel te zuigen. Net zolang totdat het pijn deed en toen ging ze naar de volgende, daarna ging ze met haar tong naar mijn navel. Steeds verder naar beneden, Ze begon mijn clitoris te likken. Ik probeerde te kreunen maar het balletje hield me tegen, ik kon er niks aan doen, het was alsof ik geen controle had over mijn lichaam. Na even ging ze nog wat naar beneden totdat net haar tong naar binnen ging, toen stopte ze. Opeens stook ze 3 vingers naar binnen, het was de ergste pijn die ik ooit gevoeld had. Ze merkte dat het pijn deed en begon steeds dieper te gaan, net zolang tot er iets pijnlijks uit kwam. Ik was ontmaagd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen