Foto bij 1.3

Vanaf nu zal er 16+ in voorkomen (de foto is de outfit van De Meesteres)

Opeens werden er 2 sterke armen om me heen geslagen, "Ahhh laat me los!" Gilde ik. "HELP!", Dat waren mijn laaste worden voordat alles zwart werd.

Ik knipperde met mijn ogen, alles bleef donker. Voorichtig ging ik overeind, mijn hoofd bonkte. Ik hoorde een deur openen, daarna volgde een klik. Knipperend ging er een lampje schijnen, net genoeg licht om wat te kunnen zien. Ik keek de kamer rond, het zag eruit als een oude kelder. Ik lag op iets wat eruit zag als waar je een hond op opereerde, Er stond een grote metalen kast met een slotje erop. Er hingen allemaal vreemde dingen aan de muur, voor ringen en kettingen. Ik hoorde een luid getik in mijn richting komen, het was een vrouw rond de 25, ze liep op de meest hoge hakken die ik ooit had gezien. Zeker wel 15cm hoog, ze droog een pakje zonder benen maar met lange mouwen, Het was gemaakt van een soort gaas met leren randen. In haar hand hield ze een zweepje, "Ik heb een slecht humeur vandaag dus tegen werken zou wel eens fataal kunnen zijn" zij ze met nadruk op fataal. Even bekeek ze me van top tot teen, toen liep ze naar me toe. "Sta" Beveelde ze, angstig deed ik wat ze zij. "Kleed je uit" Beveelde ze. "Op een of andere manier zul jij dit doen" zij ze met nadruk op haar zweep. Langzaam trok ik mijn topje en mijn broek uit, Opeens voelde ik een brandende pijn op mijn arm. Ik gilde het uit, Het werd gelijk gevolgd door nog een tik. "Geen geluid komt uit jouw mond zonder mijn toestemming", Weer sloeg ze met haar zweep op mijn arm. Met veel moeite hield ik een schreeuw in, een traan liep over mijn wang. Weer een tik volgde, "Je zult niet lopen, praten, huilen, zuchten, klaarkomen of wat dan ook zonder mijn toestemming, ga nu verder!" Bang ging ik verder met uitkleden, Helemaal naakt stond ik voor haar. "Ga op je rug liggen", Ik ging op het bed zitten en weer een tik volgde. Bang en onbegrijpelijk keek ik haar aan, "Op de grond" Gromde ze ongeduldig. Snel ging ik op de grond liggen, ze liep naar me toe en opende de rits zodat haar kleding uitviel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen