Ik heb dit hoofdstukje even snel op mijn iPod getypt en dus niet gecontroleerd op spelfouten en zo. Maar toch hoop ik dat hij een beetje goed is. Ik had trouwens de titel gister veranderd in de titel van part 2 :D xoxo

002 | Charlotte Emelie Jenner
Met een enorme glimlach opende ik mijn ogen, om daarna recht in het stralende gezicht van Harry te kijken. "Goeiemorgen beautiful." Begroette Harry me met een kus op mijn lippen. Zijn stem nog schor en hees, wat aangaf dat hij zelf ook nog niet zo lang wakker was. "Hey love." Begroette ik hem terug. Mijn stem was niets meer dan een fluistering geweest, want helaas was mijn stem ook nog al hees in de ochtend. Harry glimlachte lief naar me waarna hij opstond van het bed en de slaapkamer uit liep. Dromend keek ik hem na, volgde ik elke beweging die hij maakte. Hij had alleen een zwarte simpele joggingbroek aan met daar bovenuit stekend het randje van zijn zwarte boxer waar Armani op stond. Zijn spieren waren zoals altijd goed zichtbaar en zijn wasbordje ontbrak ook zeker niet. Gister avond was als een droom voor me geweest. En nog steeds wist ik niet helemaal zeker of we wel echt seks hadden gehad. Maar aangezien ik geen kleding en ondergoed aan had onder de witte dekens waar ik onder lag was het vrij duidelijk dat het wel echt was gebeurd. Het was zo betoverend, zo liefdevol. Ik schrok op uit mijn gedachten door Harry die met een dienblad vol eten de slaapkamer binnen kwam lopen. Hij nam naast me plaats op bed en zette het grote dienblad tussen ons in. "Wat lief!" Fluisterde ik hem toe. "Dat had je toch helemaal niet hoeven doen!" Vertelde ik hem gemeend, niet dat ik het niet ontzettend lief vond. "Jawel, alles voor mijn prinses!" Besloot hij. Mijn hoofd liet ik verlegen naar beneden hangen. Niet wetend wat ik hier op moest antwoorden. "When you smile at the grond it aint hard to tell, you don't know.. You don't know you're beautiful." Fluisterde hij zachtjes terwijl hij zijn duim- en wijsvinger onder mijn kin plaatste en mijn hoofd zo omhoog tilde. Hij druke weer een kusje op mijn lippen en overhandige me toen een van de twee grote koppen thee die op het goedgevulde dienblad stonden. "Heb je lekker geslapen?" Vroeg hij me toen, nog steeds met een schorre en heze stem. "Heerlijk." Breed glimlachend keek ik hem aan. "En jij?" "Ook heerlijk." Harry bracht voorzichtig zijn kop thee naar zijn lippen en blies in de thee, in de hoop dat hij daardoor kouder zou worden. Hij plaatste de kop thee weer terug op het dienblad en keek me toen weer aan. "Weetje Charlotte?" Begon hij. Ik knikte als teken dat hij verder kon gaan. Zijn blik gleed af naar zijn polsen waar hij aan zijn armbandje begon te friemelen. "Vannacht was geweldig." Besloot hij toen fluisterend. Zijn wangen kleurde langzaam licht roze, steeds meer de neiging naar rood. "Ik vond het ook geweldig Harry." Fluisterde ik hem bemoedigend toe. Ik liet met een hand je kop thee los waarna ik Harry's hand vast pakte en onze vingers verstrengelden. "Ik wou dat dit mijn eerste keer was, het was zo perfect. Zo magisch, zo liefdevol." Vertelde ik hem. "Het had onze eerste keer kunnen zijn. Als we niet zo om elkaar heen hadden gedraaid anderhalf jaar geleden." Beschaamd keer Harry naar beneden. Alsof de woorden die hij net had uitgesproken en de handelingen toen allemaal zijn schuld waren. "Misschien." Besloot ik. "True love lasts forever." Ik keek Harry recht in zijn ogen aan, als teken dat ik mijn woorden oprecht meende. Iets wat ik ook echt deed. "Toch ben ik blij met de manier waarop het verlopen is." "Ik ook." Stemde Harry in. Hij scheurde een stukje van het nog warme croissantje af om die daarna in mijn mond te stoppen. "Toch vind ik het echt super lief dat je mijn lievelings ontbijt hebt gemaakt." Dankbaar keek ik Harry aan. Hij hief zijn schouders op, alsof het niets was. Alsof het hoorde. Maar alle keren dat ik seks had gehad en wakker werd was de jongen al vertrokken voor dat ik überhaupt zijn gezicht had gezien na de seks. Geen ontbijtje op bed, geen bedankbriefje. Zelfs geen telefoonnummer of naam. Niet dat ik het ze kwalijk kon nemen. Ik sloop meestal ook de slaapkamer uit voordat de jongen wakker zou worden, ook niks achter latend. Even was ik er bang voor geweest dat ik morgen wakker zou worden uit een enorm fijne droom en zou beseffen dat ik helemaal geen relatie met Harry had en we ook geen seks hadden gehad. Dat het gewoon allemaal een prachtige droom zou zijn, totaal afwijkend van de werkelijkheid.. Maar die gedachten had ik gister al gauw van me af geschud en achter me gelaten. Op dit soort momenten besefte ik nogmaals hoe veel geluk ik eigenlijk had met Harry, hoeveel ik van hem hield. Gelukzalig keek ik hem aan. Gelukzalig keek hij mij aan. Onze liefde zal voor altijd blijven bestaan, no matter what.

Reageer (4)

  • Euforia

    N'awh (: x

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    ahwww... En morgen gaat ze met Niall weet ik het wat doen xD
    en dan tegen Harry zeggen dat hun liefde voor altijd zal blijven bestaan. Sure.

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    aaw lief

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Aaaaaaaaaaaw (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen