Foto bij Inlove with Legolas 15

sorry voor spel foutjes :3

snel getypt

hope you like itxx.

overal was bloed. Ik probeerde weg te rennen maar iets hield me vast. Ik kon niet zien wat me vast hield, zou het een geest zijn. Ik schreeuwde maar er kwam geen geluid uit. Ik werd vast gebonden aan de muur. Ik voelde een steek door mijn rug het bloede meteen, wat is dit! riep ik. Ik kwam los en rende naar buiten het bos in. Ik had totaal geen energie meer en was uitgeput. Er kwam ineens een enge ork achter me aan met een hakbijl in zijn hand. Ik ga je pakken riep hij hard. Ik schreeuwde en rende door. Uit eindelijk was ik hem kwijt, ik ging zitten achter de bosjes en probeerde rustig te ademhalen. Ik zag een vredig dorpje liggen de mensen waren zo kalm,Ik deed mijn ogen dicht en viel in slaap.Ik werd weer wakker en toen zag ik dat het hele dorpje verwoest was, overal was bloed en alles was dood. Er was totaal geen leven meer in het dorpje, ik moest huilen. Toen zag ik tot mijn verbazing 2 baby's liggen en een man die wel gewond was maar niet gedood. De man bracht de baby's weg, ik volg hem en we kwamen uit in Rivendell een van de baby's werd ergens voor een deur neergelegd. Toen ging de man weer weg met de andere baby in zijn armen. Ik liep naar binnen, ik zag mijn pleeg ouders en mijn broer. Toen zag ik een meisje van 6 jaar oud, ik ga spelen met Andrea riep ze. Nee eet eerst je brood op zij haar vader, ze propte haar brood in haar mond en rende naar buiten. Ik volgde haar, Ze ging spelen met haar vriendinnetje Andrea. Kijk wie we daar hebben het is de lelijke heks riep een kind. Het meisje keek naar de grond en deed niets, 2 meisjes en een jongen kwamen naar haar toe, de jongen pakte haar pop af en rende er mee weg. Geef terug sukkel schreeuwde Andrea en ze rende achter hem aan. Het meisje wie ik volgde moest huilen. HAHA je bent zo stom riep 1 van de meisjes. Het tweede meisje gaf haar een harde klap in haar gezicht.

Ik schrok wakker.
Wat is er vroeg Legolas, het was alleen een enge droom zei ik tegen Legolas. Ga maar weer slapen zei Legolas, ik ging weer liggen en keek naar de sterren. Legolas draaide zich om en ging weer slapen

Reageer (4)

  • DamonEnzo

    Verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kudo

    1 decennium geleden
  • DamonEnzo

    http://puckerclust.files.wordpress.com/2011/02/the-eye-of-sauron.jpg


    Verderr

    1 decennium geleden
  • DamonEnzo

    Verder:))))

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    ow spanned!! snel verder!! KUDO!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen