Foto bij When i life with i can't life without! *twilight*2*

-4 jaar-
Sexy Picca!
Enjoy!!

-15;00-

'Elizabeth kom hier' brult Emmett
Gillend van plezier verstopt de 4-jarige Elizabeth zich achter Rosalie 'hellup' piept ze tegen beter weten in, Rosalie pakt haar op en overhandigde haar aan Emmett.

'Nee' roept ELizabeth dramatisch terwijl ze met graaiende handjes in de lucht grabbelt.
'Nouhou' moppelt ze met een pruil-lipje als Emmett haar aan d'r voeten laat bungelen om haar te laten gillen, helaas snapt Elizabetah dit ook en klemt haar lippen stijf op elkaar, jammer Emmett next time better.

-18;00-
'Eet nou Elizabeth' smeekt Edward die voor de eerste keer in twintig jaar weer mocht koken, het resultaat verschropelde sperzieboontjes zwart vlees en rauwe frietjesze schudt haar hoofd en zit nukkig met haar lippen op elkaar, wat duidelijk nee betekent.

'Toe voor mij' piept Edward met grote hondenogen haar aankijkt, even boos naar mij en dan weer naar Elizabeth die twijfelent een sperzieboontje pakt en een er een klein stukje af bijt waarna ze zich metteen verslikt
'kijk nou wat je heb gedaan Edward je vermoord haar' roept een hysterische Alice, iedereen begint Alice te kalmeren.
Dus,

Zachtjes klop ik haar op haar rug en geef haar een slokje water, wrijf even over haar tere hoofdje, en neem daarna weer afstand van Elizabeth.

Iedereen kijkt verbaasd ik vermijd meestal lichamelijk contact met Elizabeth aangezien haar bloedgeur voor mij veel sterker was dan voor de rest.
Schaapachtig kijk ik ze aan terwijl ik met mijn ogen iedere beweging van Elizabeth volg, die naar Alice loopt zegt dat het gaat en vervolgens bij Rosalie op schoot kruipt en mompelt 'ik wil écht eten, ik heb honger'
Dit veroorzaakt bij iedereen een lachbui en bij Edward en schampere grijns

-Na een echt maaltijd!-
- 18;38-

Één voor één krijgen we een nachtzoen en een weltrusten woordje
'Nog bedankt Jasper' fluistert Elizabeth zachtjes en drukt twee snelle kusjes op mijn wang en loopt dan naar haar kamer om de nacht snel door te komen,

Mijn nacht kan nu niet meer stuk

Reageer (2)

  • Vivaldi

    Wat lief x'D

    1 decennium geleden
  • Thorns

    like it!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen