Four
De volgende ochtend werd ik wakker met een zwaar gevoel in mijn benen, toen ik langzaam omhoog kwam bleek ook waarom ik last had. Blijkbaar waren we gisteravond op de bank inslaap gevallen en nu lag Lauren boven op mijn voeten, ik grinnikte en trok mijn benen omhoog waardoor ze van de bank rolde en met een doffe dreun op de grond terecht kwam. "Hmm. hmm Wha-what..?" mompelde ze nog half in slaap. Ik stapte overhaar heen en liep naar de keuken om een glas water te drinken, ik hield een glas onder de kraan en bedacht me ineens iets. Ik deed de deur weer open naar de woonkamer en zoals ik al gedacht had lag Lauren alweer languit op de bank te slapen.
Ik sloop naar haar toe en hield het glas water boven haar hoofd, kantelde deze een beetje en het water druppelde van het glas recht op haar gezicht. Lauren schoot vloekend overeind, waardoor ik weg dook achter de bank. "What fuck, where the hell.." vloekte ze door, waardoor ik in de lacht schoot en opstond. "Oh damn you Skye! I'll get you back for that!" Riep ze terwijl ze een kussen richting mijn gezicht slingerde. Ik dook net optijd weg en riep: "Missed me!" En stak mijn tong uit. "You wait Adams, i get you sooner or later." Riep ze. I'll get you sooner or later, die woorden galmden nog door mijn hoofd, de laatste die 'hij' tegen mij had gezegt. Mijn vrolijkheid verdween als sneeuw voor de zon en het glas viel uit mijn handen en spatte uit elkaar op de vloer. Lauren sloeg haar handen voor haar mond en keek me met grote ogen aan, er liep een traan over mijn wang en ik zakte door mijn knieën op de grond. Mijn blote benen zakten in het glas en lieten krasjes achter op mijn scheenbenen, maar het kon me niet schelen.
Lauren liep naar me toe en knielde voor me neer. "I'm sorry Skye, i really didn't.. i mean i forgot.. i wouldn't..." Zocht ze naar woorden, maar kon ze blijkbaar niet vinden. Een snik rolde over mijn lippen en Lauren keek me aan. "Oh boo, come here." Ze sloeg haar armen om me heen en ik zakte als een lappe pop tegen haar aan en al gauw rolde de tranen over mijn wangen. Lauren hees me overeind en zette me neer op een stoel, ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen er om heen maar vrijwel meteen verliet een pijnlijk gemompel mijn mond. Ik liet mijn benen los en keek er naar, op mijn beide benen zaten een aantal krasjes en hier en daar zaten kleine stukjes glas. Lauren liep naar de kast waar ze een verband doos te voorschijn haalde, vervolgens zette ze deze naast me op de grond en haalde er een pincet en wat watjes uit.
Een paar minuten en een heleboel 'ooh' en 'auch'' later, zaten er een paar pleisters op mijn onderbenen. maar gelukkig vielend de krassen wel wat mee. Lauren vond dat die pleisters nodig waren om infecties te voorkomen. Ik zuchtte en keek mijn beste vriendin aan, "Thanks Lauren, you didn't need to do that you know." zei ik dankbaar. "Yeah i did, if it wasn't for me and my big mouth." Een klein glinlachje sierde mijn mond en Lauren stond op en gaf me een dikke knuffel, zo'n knuffel die alleen een beste vriendin kan geven.
Oke ik heb 1 van de beste weekenden ooit gehad! Misschien zelfs wel het beste! Maar ja niet dat het jullie intresseerd hahah!
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (1)
Goed hoofdstuk! Echt super stukje! En het interesseert me wel of het je leukste weekend ooit was! Komt Max of Jay erin voor? Maar ik had twee hoofdstukken geleden belooft om uit te leggen dus hier komt het! Toen ik een jaar of vier was speelde mijn broer en ik kappertje. Ik had prachtig lang blond haar en mijn broer was de kapper. Hij pakte een tondeuse, hij zet hem aan en haalt hem over mijn hoofd heen. Dus ik had midden op mijn hoofd een kale baan zitten en de rest was lang, een soort omgekeerde mohawk. Mijn moeder flipte helemaal en moest de buurvrouw de rest laten afscheren. Ik was dus bijna kaal. Als ik met een spijkerbroek en een t-shirt aanliep dachten ze dat ik een jongen was dus ik moest veel jurkjes dragen. Ja het was verschrikkelijk maar ik kan er nu hard om lachen! Dus wat heb je dit weekend gedaan?(: xxx
1 decennium geleden