De Twitter die ik gebruik is van Nienke zelf, dus diege waar ik deze imagine voor maak! Xx

Ze kijken s avonds nog wat tv en gaan dan naar boven. Daan: Mag ik bij je liggen?" "Ja tuurlijk." Als ze allemaal in bed liggen stuurt Rein in de groep wapp:
rein: Waar is Daantje nou dan, er is boven mij een leeg bed!
Nils: hahahahahhaahahahhAha ja!
Nienke: ahhh missen jullie hem!
Owen: ja nog al!
Daan: Ik ben bij Nienke!
Nils: aha daar hang je dus uit!
Nienke: ik ga nu slapen! Doeix

Iedereen legt zijn telefoon weg. In de kamer naast Nienke en Daan wordt heel druk gepraat en Daan en Nienke kunnen gewoon meeluisteren. Het gaat over hun. Daan hinkelt naar zijn kamer en Nienke hinkelt hem achterna. Dan horen ze: "ze zijn echt een leuk stel!" Aan de stem te horen is het Nils! Daan gooit Daan de deur open en Rein, Nils, Owen schrikken zit rot! "Zo lekker aan het roddelen over mij en Nienke?" Owen: "Nee helemaal niet!" Nienke: "Nee jullie kennen nog een Daan en een Nienke die verkering hebben!" Rein: "Huh hebben jullie ons af zitten luisteren?" Hahaha nee we waren aan het meeluisteren, jullie schreeuwden zo hard dat we mee konde luisteren en toen hinkelde ik en Nienke naar de kamer." Nils: "Ooh hahahaha!" "Maar wij gaan weer terug, Nienke heeft rust nodig!" "En Daan ook!" Zegt Nienke lachend. Daan gaat in Nienke haar bed zitten en pakt zijn telefoon hij stuurt een tweet: Je best, lief, knap, alles wat ik wil! I LOVE U @JustMainSreetx x. Gelijk gaan allemaal mainiacs der op reageren en zeggen : heb je verkering met een mainaic? Daan stuurt als algemene tweet terug: Ik ken haar ook in echt en ze is toevallig ook mainiac! Maak er please geen problemen van, ik heb ook nog een leven! Hahahah Xx. Nienke kijkt op haar telefoon. "Woowwww 1047 volgers, allemaal van die mainiacs!" Gelukkig zijn de meeste reacties positief en die beantwoord ze ook! Dan leggen Daan en Nienke hun telefoons weg en gaan slapen....

Reageer (4)

  • UrWishhx

    Snel verder ! xx

    1 decennium geleden
  • Josianne1998

    Verder jij i love your story xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    SUPER LEUK IK ZOU MAAR SNEL DOOR GAAN :)

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Leuk snel door!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen