Foto bij You look so terrible when you’ re jealous!

Sorry dat het zo lang duurde (A). Ik was echt druk veel toetsen voor Bedrijfs Economie enzow

Robert schonk me een boze blik en at verder. Ik nam een paar happen van m’ n croissant. “Laten we na de opnames ergens naartoe gaan.”Zei Kellan in m’ n oor. “Hoe lang duurt dat nog?”Vroeg ik even. “Wel, volgende week vertrekken we naar Italië voor de laatste opnames en daarna zijn we een maand of 2 vrij. Daarna beginnen we met de opnames voor ‘Eclips’.”Ik knikte eens met m’ n hoofd en at verder. Als we allemaal klaar waren, begon het werk.
*’s Avonds*
Ik rustte uit in m’ n caravan. Er werd op de deur geklopt. Hopend dat het Kellan was opende ik de deur. Ashley stond voor de deur. “Kom binnen.”Zei ik minder opgelaten dan ik me juist nog voelde. “Ik wou met je praten.”Zei ze minder blij dan ik had verwacht, ze was zelfs serieus. We gingen zitten. “Je zit in een dilemma, is het niet?”Eigenlijk was het meer concluderend. “Hoe weet je dat?” “Brook, je ogen verraden meer dan je denkt. Maar waarom zit je in een dilemma?” “Ik…Het gaat over Robert en Kellan.”Kreeg ik er moeilijk uit. Ashley keek me vragend aan. “Ik… kan niet kiezen, ik denk dat ik nog oude gevoelens voor Robert heb en nieuwe voor Kellan heb gekregen.”Met m’ n handen in m’ n haar zuchtte ik luidop. “Robert lijkt er ook nog te koesteren voor jou, anders zou hij nooit zo reageren.”Besloot ze. Ik moest Ashley gelijk geven, het was overduidelijk. “Ik kijk wel hoe het uiteindelijk eindigt. Als Rob nog van me houd, zou hij die Kirsten dumpen. Maar Robert is moeilijk om tot door te dringen.” Ik zuchtte nog eens terwijl er weer op de deur werd geklopt. Ik opende deur en zag Kellan staan. Een gevoel van blijheid overviel me. Kellan sloeg z’ n handen om m’ n heupen en drukte z’ n lippen op de mijne. “Ik ben wel weg.”Hoorde ik Ashley nog grinniken. Kellan droeg me naar binnen sloot de deur. Hij drukte z’ n lippen in m’ n nek. Ik zuchtte luid en plaatste m’ n handen in z’ n korte haren. Ik hield ervan om bij hem te zijn. Meer dan ik verwachte. Kellan liet me los en ging zitten op de sofa. Hij trok me op z’ n schoot en zette de tv aan. Ik liet m’ n hoofd op z’ n borstkas rustten en genoot van z’ n ademhaling.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (10)

  • McInsane

    veeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeer_O_xD

    1 decennium geleden
  • creazykid1

    wanneer gaat ie ferder????
    xxx

    1 decennium geleden
  • Lonn90

    wanneer komt er een nieuw deel?(hoera)

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Hahaha. Haaay Kyara. x'D.
    Gauw verder please. =3.

    1 decennium geleden
  • THExFAME

    JOLIEKE(L)
    A.K.A
    MeLovesMusic

    Sorry

    gauw veder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen