Als Nienke en Daan thuis komen gaan ze op de bank liggen en tv kijken. De moeder van Daan is heel even weg. Als ze terug komt zegt ze: "Nienke, zu je misschien hier willen blijven wonen?" "Uhm, als het zou kunnen zou ik hier graag blijven wonen. Ik ben bang dat het thuis dan weer verder gaat." "Oke, dus je wil wel dat we je gaan adopteren?" "Ja graag zelfs!" "Oke dan maak ik zo snel mogelijk een afspraak." Daan kijkt Nienke glimlachend aan! "Data heb ik een zusje!" "Hahaha hij begind te lachen. "En oowja Nienke mag ik jou wat vragen?" "Ja natuurlijk!" Nienke ziet dat Daan best wel zenuwachtig is en ze denkt beter gaat hij me nu vragen, beter gaat hij me nu vragen! "Nienke, toen ik je voor het eerst op school zag werd ik verliefd op je, het is steeds erger geworden, wil je mijn meisje zijn?" Nienke denkt wwoohhh DE Daan vraagt me gewoon! En ze zegt: "Ja tuurlijk wil ik dat!" Ze kijken elkaar aan en Daan hinkelt naar de bank van Nienke. Het gaat gelukkig al veel beter met zijn ribben. Hij gaat naast haar zitten en geeft haar een kus.

Na een tijdje komen Rein, Owen en Nils binnen. Ze lopen naar de gang, doen hun jassen uit en ze gooien hun tassen neer en Owen haalt een envelop uit zijn tas en zegt: "Dit vond Nils in je kluisje!" Nienke maakt de envelop open en leest hem! Dit staat er in: Hoi Nienke, gaat goed he met je thuis! Het huis uitgezet! Dat ongeluk he dat was geen ongeluk! Je houdt je mond dicht anders ga ik nog verder! -Xxx- Jim! Als Nienke het helemaal gelezen heeft stort ze helemaal ik huilen uit en Daan gaat het lezen. Als hij klaar is met lezen zegt hij: "Agh meissie toch, wees maar niet bang ik zal toch altijd bij je blijven?" Nils: "Huh, hebben jullie nog wat te vertellen?" Nienke wordt helemaal rood en Daan zegt: "Ja we hebben wat!" Owen: Ahw super cool! En rein die net de brief gelezen heeft en maar half heeft gehoord zegt: "wouw das heftig! Maar wat zeiden jullie nou precies?" Daan: "Dat we iets hebben!" "One eindelijk!" Nienke kijkt van Daan naar Rein en weer terug. Ze ziet dat Daan rood wordt. Ze vraagt er maar niet naar. Ze is nu gelukkig dat ze verkering heeft met Daan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen