Al snel is Lisa terug met de spullen. We voelen ons meteen thuis en de dagen vliegen voorbij. Dan is het oudjaarsdag. We splitsen de taken op. Zayn en Lisa maken het huis een beetje in de sfeer van oud en nieuw en Harry en ik gaan boodschappen doen. Aangezien Zayn nog nooit oliebollen heeft gehad besluit ik ook oliebollen te bakken. Ik ben heel erg vrolijk. Samen met Harry loop ik naar de winkel. De weg lijkt langer te duren dan normaal. Het komt door de paparazzi die verschillende foto's van ons twee maken. Het irriteert ons maar we besluiten om het te negeren en gewoon door te lopen. Als we in de winkel komen begint er iemand te schreeuwen. Ze rent naar ons toe. Schijnbaar is ze fan van Harry. Het meisje komt voor me staan en duwt me aan de kant. Ze pakt haar foto toestel en neemt een foto met Harry. "Pardon! Ik wil niet dat je zo lomp doet tegen mijn beste vriendin! Bied je excuses aan!" roept Harry. "S-sorry" zegt het meisje zacht en loopt dan de winkel uit. Ik was verbaasd. Ik wist niet dat sommige fans echt zo zouden zijn. Harry slaat beschermend zijn arm om me heen. "Het spijt me. Ik zorg dat het nooit meer gebeurd." zegt hij. "Het geeft niet." We pakken alle boodschappen die we nodig hebben en ik betaal ze aangezien ik in zijn huis mag wonen en hij altijd betaald. Op de terug weg nemen we wat kleinere straatjes en wat steegjes zodat we niet zo makkelijk gezien worden. Ik ben blij als we thuis zijn. Ik begin meteen met het maken van het deeg voor de oliebollen en zodra het goed gerezen is begin ik met bakken. De eerste lading is al klaar. Ik moet er veel bakken want Niall, Louis en Liam komen ook vanavond. Dan komt Harry de keuken in en pakt een oliebol. "Kijk uit Harry die zijn h....." Mijn woorden worden overstemd door een schreeuw. Harry spuugt het stukje oliebol in zijn hand en pakt een glas water. "Ik zei toch dat ze heet zijn!" zeg ik lachend. Ik vind het wel een beetje zielig dus ik loop naar hem en geef hem een knuffel. "Dat krijg je ervan als je oliebollen steelt!" Ik loop terug naar het fornuis en ga verder met bakken. Na een uur zijn alle oliebollen klaar. Ik ga naar boven om mijn kleren voor vanavond aan te doen. Ik draag een simpele zwarte skinnyjean aan en een wit shirtje er op. Op het shirtje staan zilveren patronen. Omdat het wel eens koud kan worden trek ik er een zalmkleurige blazer over aan. Ik loop weer naar beneden en hoor dat Liam, Louis en Niall er al zijn. Ze staan nog in de gang en zodra ik beneden ben geven ze me allemaal een knuffel als verwelkoming. Ik zie dat Lisa en Zayn zich aardig hebben uitgesloofd met de versieringen en lichten en ze hebben zelfs hapjes gemaakt. Ik haal mijn oliebollen uit de keuken en we smullen ervan. Het is heel gezellig en voor het eerst in al die dagen dat ik al bij Harry logeer vergeet ik alle problemen en ben ik heel erg vrolijk. We vertellen elkaar onze leukste herinneringen van 2012. "Mijn beste herinnering aan 2012 is dat ik na 2 jaar mijn beste vriendin weer tegen kwam." zegt Harry en ik voel dat ik bloos. "En mijn beste herinnering is dat ik jou weer ben tegen gekomen, Harry." zeg ik. "Nog 30 seconden!" roept Niall en we lopen allemaal naar buiten. "10...9...8...7...6...5...4...3...2...1" tellen we in koor. Ik sta naast Harry. Zodra de tijd om is draai ik me naar hem om om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen. "Happy New Y..." voordat ik mijn zin af kan maken voel ik Harry's warme lippen op de mijne.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen