Foto bij 042

Niall prov.

Daar zat ik dan al 9dagen bij mn broer op de bank fastfood teeten en spongebob tekijken. Greg kwam naar beneden en legde de zakken chips die ik al op had op de tafel " Gast zo kun je niet door gaan ! mis je je vrienden dan niet & Jelisa?! " "Natuurlijk mis ik ze greg Maar wat moet ik dan doen?! " Scheeuwde ik Greg keek me geschrokken aan. " Kleedje om ga je scheren neem een douch weet ik veel maar ga naar ze toe ! " " Waarom ze staan tog allemaal aan Jelisa's kant." "Wie weet. Maar als jij zo laf bent dn moet je het zelf maar uitzoeken," hij gaf me een zetje en pakte de leege zakken chips. Ik bleef op de bank zitten tot greg de deur uit was en stond op. Ik keek in de spiegel en zag hoe belaberd ik er uitzag, DIt kon niet langer zo, ik zette de douch aan en ging er onderstaan, Naar dat ik had gedoucht pakte ik een paar schonne kleren. en liep ik de deur uit, op weg naar zayn harry taylor Melayn en belangrijkste Jelisa. Ik miste ze, Toen ik aan belde dacht ik weer aan de eerste keer dat ik hier stond met jelisa, Taylor deed de deur open en keek me met grote ogen aan, "NIALL" riep ze en vloog me in de armen. "omg ik ben zo blij je tezien!" Ze keek me aan "Waar is jelisa?" vroeg ik In haar kamer. "Kom binnen" zei ze toen ze naar binnen liep pakte ik snel haar arm vast. " Is ze boos op me?" vroeg ik taylor. "Nee natuurlijk niet gek, Ze houd van je ziels veel..Kom dn gaan we naar der toe" ik knikte en liep achter taylor aan ze klopte op de deur en jelisa riep "Binnen" het was eng om haar stem tehoren. Maar het voelde goed. "Ga naar binnen, Het komt goed" zei taylor tegen me en ze klopte op mn schouder toen liep ik de deur binnen en zag ik jelisa zitten op bed.

Reageer (2)

  • AgentNialler

    Im crying this is too hard omg!

    1 decennium geleden
  • MMM

    OMG SPANNEND!!!!!



    Daar zat ik dan al 9dagen bij mn broer op de bank fastfood teeten en spongebob tekijken whahahahhahahahahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen