En zo had ik mijn voorgenomen om het hem zo snel mogelijk te vertellen. Op maandagavond gaan we altijd naar de sportschool en het was voor mij het ideale moment om mijn gevoelens voor Ben te tonen. Om precies 18 uur fietste ik naar Ben om hem op te halen. Toen ik aankwam, had hij al zijn fiets in zijn handen en konden we zo vertrekken. Tijdens het fietsen begonnen we een gesprek.
'Hey'
'Hey, heb je er een beetje zin in'
'Natuurlijk'
' Zeg, hoe zit het eigenlijk met jou en Elise? Nog altijd alles goed tussen jullie?'
Ik was zodanig bezig met het juiste moment te vinden om mijn gevoelens duidelijk te maken aan Ben dat ik hem niet hoorde.
'Alexander, ik vroeg je iets?'
'eeuhh, wat zei je en ik liep wat rood aan'
'Waar zit jij met je gedachten'
'Nergens, wat vroeg je?'
' Ofdat alles nog goed gaat tussen jou en Elise?'
' Ja, alles is prima.'
Snel naar de kleedkamers.
Toen begon Ben zich uit te kleden. Mijn hart sloeg twee slagen over. Wat een goddelijk lichaam.
Ben keek me wat vragend aan. Dit was voor mij het teken om in actie te schieten.
Zo, we zijn weer klaar om er tegenaan te gaan.

Ben merkte dat ik tijdens de pauze dat ik wat stil en afwezig was.
'Alexander, scheelt er iets?'
'Neenee, waarom? '
'Je bent wat stil en afwezig.'
'Ah, dade, wat kopzorgen maar dat is niets. '
'Je weet toch dat je alles kan vertellen tegen me.'
'Ja, dat weet ik bro'

Na het sporten kon ik het niet meer en zei dat ik met hem moest praten. Aan een drankje in de kleedkamer begon ik het gesprek.
'Ben, ik moet je iets belangrijks zeggen'
Ben keek wat verbaasd op.
'Wat is er eigenlijk de laatste tijd met je, zo afwezig'
' Niets, het gaat wel over.'
' Niets, ben je het wel zeker en wat moet je zeggen.
' Snap jij dat nu niet.
'Wat moet ik snappen.'
Ik stond op en keek hem niet meer aan.
' Ik ben godverdomme gevoelens voor je gekregen man!'
'auw, Dus dat zit je dwars'
'Ja, Nadat je me gezoend hebt, is mijn hele wereld op zijn kop gaan staan. Ik heb het langzamerhand ontdekt en doordat we zoveel samen doen heb ik gevoelens voor je gekregen.'
Ben wiste niet wat hij hoorde en stond op. Alexander draaide zich om en toen volgde de eerste pasionele kus. Eindelijk had Alexander het durven vertellen en eindelijk was de wens van Ben uitgekomen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen