is weer vanuit Kayla's Pov.
ohja voor de mensen die willen weten wat Pov. betekent: point of vieuw. [:
Enjoy ;D

Hoofdstuk 11
Het was al een jaar geleden sinds ik was weggerukt van de mensen van wie ik houd , van alles wat belangrijk voor me was daar. Canada was niets vergeleken met Californie. Het is koud , veel sneeuw en saai.
Ik kon nog steeds niet geloven dat het allemaal voorbij was.
. Kim en ik hebben nog lang contact gehad maar dat ging ook verminderen , ik moest verder met mijn leven in Canada en zij met de hare.
De school in Canada was ook vreselijk saai , in het begin waren er nog sommige die moeite deden om contact te zoeken maar dat was ook snel afgelopen , ik gaf haast nooit antwoord en zat altijd met mijn gedachte's bij Forks en La Push.
S'avonds had ik elke nacht nachtmerrie's . In het begin kwamen mijn opa of oma nog kijken als ik weer gillend wakker werd , maar nader hand wende ze er aan en werden er niet meer wakker van.
Mijn leven had voor mij geen nut , alles ging het zelfde als elke dag .
In de weekenden lag ik alleen maar in mijn bed , weg kwijnend om hem.
Het kon met tegenwoordig niet schelen hoe ik er uit zag , en vaak zagen mensen me aan voor zwerver.
De laatste school dag was weer voorbij deze week , ik zat nu in de 3de en het ging redelijk goed. Ik deed alles geautomatiseerd en dacht nergens bij na.
Denken leidde meestal naar het grote gat dat hij had achtergelaten.
Ik probeerde zoveel mogelijk te verbergen dat ik van binnen kapot ging.
Meestal pakte ik mijn ipod zodat ik niks meer hoorde om me heen , maar alles deed me herrineren aan hem.
Er was 1 liedje dat me het meeste aansprak en dan ook bijna elke dag luisterde.
A fine frenzy - near to you.

He and I had something beautifull But so dysfunctional, it couldn't last. I loved him so but I let him go . 'Cause I knew he'd never love me back. Such pain as this , Shouldn't have to be experienced.I'm still reeling from the loss,Still a little bit delirious. Near to you, I am healing .But it's taking so long. 'Cause though he's gone . And you are wonderful ,It's hard to move on. Yet, I'm better near to you. You and I have something different And I'm enjoying it cautiously in my dreams. I'm battle scarred, I am working oh so hard. To get back to who I used to be . He's disappearing ,Fading suddelly. I'm so close to being yours. Won't you stay with me? Please? Near to you, I am healing. But it's taking so long. 'Cause though he's gone ,And you are wonderful .It's hard to move on. Yet, I'm better near to you.

Ik kon het elke dag niet geloven , hij zo nooit meer van mij zijn .
Nooit zal ik die mooie ogen en dat schattige lachje zien.
Hij was weg , en hij wou het zelf.
Elk reclame bord , elk liedje , elk woord , elke huis , elke keer als het weer volle maan was , alles deed me denken aan hem.
Ik had geen leven zonder hem , ik kon ook gewoon niet zonder hem.
Ik haatte Canada , ik haatte alles hier.
Elke avond huilde ik mezelf in slaap , elke nacht droomde ik ervan waardoor mijn hart weer werd opengescheurt , niets geen woord ,geen lied kon beschrijven hoeveel pijn het deed om weg bij hem te zijn.
Het was alsof er een deel van me afgesneden was , alsof ik een helft mistte.
Ik miste ook een helft , mijn ziels verwant , Seth.
Degene die voor altijd in mijn verscheurde hart zal wonen , tot mijn dood.

Reageer (2)

  • yriz

    Op de twi fanfic hyve had je deel 12 er al op gezet. Zet je die hier ook nog bij + deel 13(A)

    www.twifanficts.hyves.nl

    1 decennium geleden
  • ITwizz

    wauw, amazing!
    snel next? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen