Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • SpecialMofo

    Hoe deed ze dat toch? En dat weet ze niet? Ik weet het zelfs! Er is namelijk maar één verklaring voor, ze is een alien! En daar twijfel ik niet over. Waar ze zich bevinden, is de ufo. En als de andere ze niet snel redden, vliegt de ufo weg. Ik hoop zo dat het goed komt want je weet wat aliens doen. De eerste optie is dat ze de gevangenen veranderen in eten, heel vies eten. Je weet wel, zoals spruitjes. En dat is gewoon één grote nachtmerrie! En dan de tweede optie, de alien verandert de gevangenen in aliens. En dat betekend dat jij ook spruitjes moet gaan eten! Ik weet niet wat nou erger is... Dus ze worden maar beter gered en snel ook.

    Dus wat dat betreft ga je maar beter snel schrijven, omdat het anders te laat is. En misschien ook JIJ een alien, of spruit bent. En als je dat bent, mag ik je niet meer... Jaja, ik zou maar alvast bang worden!

    Just kidding, love you! x

    P.S. Maar ik lieg niet over de spruitjes, of wat dan ook. Eerlijk gezegd, ik lieg nooit... Ik neem denk mijn just kidding terug.

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Oke, als die vrouw geen geest (of wat ze ook is) was en ze bestond in het echt, kan ze mij beter niet tegenkomen. Dan zou er dit gebeuren:

    Ik kom haar tegen. Ik schreeuw tegen haar dat ik haar haat. Ze kijkt me verschrikt aan en rent weg. Ik ren achter haar aan. Ik ben sneller. Ik pak haar bij haar arm en sleur haar mee naar een grasveldje. Ik pak haar hoofd en duw haar met haar neus in de hondenstront. Ze is zo bang dat ze weg gaat, ver weg, en nooit meer terugkomt (A)

    Oke mijn reactie is niet erg lang, maar wel origineel toch? ;D
    btw, snel verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen