"Welkom dames en heren bij de nominatie's vandaag worden er 3 bewoners genomineerd en het is voor het eerst dat ook dames genomineerd kunnen worden.
We gaan gelijk naar het huis waar het gaat beginnen".
"Dit is Big Brother willen alle bewoners naar de nominatie kamer gaan".
Alle bewoners zaten op de krukken.

"Wil Derek naar de cabine komen.
Hallo Derek wat zijn jouw nominaties.
"Voor 2 punten nomineer ik Xavier omdat hij nogal stom deed toen Jon Josep weg moest.
Voor 3 punten nomineer ik Luna omdat zij een beetje achter blijft met de rest een beetje eenzaam is".
"Dankjewel Derek wil Juna naar de cabine komen".

"Hallo Juna mag ik jouw nominaties".

"Voor 1 punt nomineer ik Luna omdat zij een beetje eenzaam doet en alleen met zichzelf praat als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor 4 punten nomineer ik Jason omdat hij dingen zei tegen Jolie en Lilith die niet kunnen".
"Dankjewel Juna wil Lilith naar cabine komen.

Welkom terug Lilith wie nomineer jij".

"Voor 3 punten nomineer ik Luna omdat ik vind dat ze niet echt hier past in het huis ze hoort hier niet ze hoort thuis op een boerderij gezellig spelletjes spelen met de familie en niet in een huis met allemaal mensen die ze niet kent vanaf haar geboorte".
"Voor 2 punten nomineer ik Juna omdat ze heel erg overdrijft met het feit dat ze lesbisch is en ook omdat ze eerst Jason super bedankt dat hij haar beschermd heeft tegenover Helena en 2 dagen daarna hem plots gaat haten".
"Dankjewel Lilith wil Jolie naar de cabine komen.

Hallo Jolie jouw nominaties alsjeblieft".

"Voor 2 punten nomineer ik Jason omdat hij geen respect voor mij heeft en me niet troost maar zelfs pest sinds ik alleen maar groene dingen eet".
"Voor 3 punten nomineer ik Xavier gewoonweg omdat hij en Lilith te klefferig doen tegenover elkaar en ik wordt daar misselijk van".
"Dankjewel Jolie wil Luna naar de cabine komen.

Welkom Luna wie nomineer jij".

"Voor 4 punten nomineer ik Juna omdat ik en zij niet echt een band met elkaar hebben en het niet klikt tussen ons".
"Voor 1 punt nomineer ik Jolie omdat Jason een grap maakt tegen haar en daar kan ze niet tegen en ik bedoel je kan toch wel tegen een grapje".
"Dankjewel Luna".

"Oke nadat 5 bewoners gestemd hebben staan er 3 bewoners in de gevarenzone.
Met 7 punten staat bovenaan Luna.
Met 6 punten vlak daaronder staan Jason en Juna.
Dus Luna,Juna en Jason staan in de gevarenzone, maar met 5 punten loopt ook Xavier gevaar.
Jolie heeft 1 punt en voorlopig hoeven Mandy,Derek,Lilith en Ben zich geen zorgen te maken want hun hebben nog 0 punten.
In deel 2 gaan de laatste 4 bewoners stemmen en merken wie er genomineerd zijn".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen