Srry srry iedereen, ik was vergeten om dit hoofdstukje te acitiveren.

Xx

De dag ging heel snel voorbij. Na school gaan Daan, Nienke, Nils,Owen, Rein en Nesrine naar de KFC, dan opeens komt Jim naar binnen lopen. Nienke duikt snel weg. Rein: "Wat doe je?" "SST, dat is mijn ex vriendje, het is al een half jaar uit. Maar hij had gezegt 'Ik pak je nog wel!' en ja daarom dus!" "Hij is weg." Nienke gaat weer over eind zitten. Ze eten wat en lopen dan weg. Nienke heeft niet door dat Jim haar ziet. Hij is er met zijn vader. Ze lopen naar de fietsen en ze lopen door de dorpsstraat. Dan gaan ze nog een ijsje eten. Na het eten van het ijsje pakken ze de fiets en lopen naar het einde van de dorpsstraat. Dan stappen ze op de fiets. Daan en Nienke rijden naast Samen naast elkaar vooraan. Opeens komt er heel hard een auto om de hoek rijden. De auto raakt Daan en Nienke, de rest kan de auto net ontwijken. Nienke en Daan zien heel even wat er gebeurd en dan wordt het helemaal zwart voor hun ogen. Rein: "Ik bel 112, Nils bel jij ff de moeder van Daan?" Rein toetst 112 twee in en verteld wat er net gebeurd was. Dan komen de ambulaches er aan. Daan en Nienke worden er allemaal in 1 gereden. Rein en Nesrine gaan mee met die van Nienke en Owen en Nils gaan mee met die van Daan. En dan rijden de ambulaches weg richting het zieken huis!

Reageer (1)

  • ginadam

    Hahaha geeft nietx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen