Mijn vakantie in Spanje is geweldig, zon, zee en strand. Ik pak m'n turqoise bikini uit mn hotelkast, je kunt het geen kast noemen eigelijk want het is zo klein dat er bijna niks in past, en kleed me snel om. Mijn moeder en broer zijn al weg naar een of andere winkel waar mn moeder even heen wou en had mn broer mee gesleurd. Ik pak mn fleurige oranje met blauwe bloemen handdoek en loop met mn zonnebril op mn neus de deur uit. Bijna botsend tegen een of ander karretje dat in de hal staat loop ik naar de lift en druk op de knop. Eenmaal als de lift aan komt word ik zowat aan de kant gedrukt door de overvolle lift gevult met allemaal kinderen en 1 vrouw. ' Sorry meisje! '. Ik haal mn zonnebril van mn neus en kijk haar even na. ' Geeft niet' zeg ik nog, maar dat hoorde ze waarschijnlijk helemaal niet door het gekrijs dat haar zoontje net maakte. Eenmaal op het strand aangekomen plaats ik mezelf naast een vrouw en kijk om me heen. Shit zonnebrand vergeten. Naja dan verbrand ik maar. Het waait hard, dat merk ik als ik probeer mn handdoek fatsoenlijk neer leggen op het zachte heette strandzand. Godsamme. De felle zon brand op mn huid, maar ik negeer het. Een jongen met blond haar loopt over het strand heen , hij heeft overduidelijk ook geen zonnebrand. Z'n schouders en rug zijn helemaal rood behalve zijn benen die zijn behoorlijk bleek. Ik wil net weg kijken als ik merk dat ik behoorlijk naar hem aan het staren was als hij mn ogen gevonden heeft in het overbevolkte strand. Zn fel blauwe ogen twinkelen in de zon, hij kijkt met een verbaasde blik en ik zie dat hij op zn lip begint te bijten. Ik verbreek onze blik door even naar het golvende water te kijken. Zn ogen branden op mn rug, hij kijkt nog steeds naar me.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen