Foto bij If you believe - 37 [+16]

Nel POV

Als twee gekken lopen we door de gangen. Eens aan de kamer, doet Zayn snel de deur open. Hij gaat even naar de keuken. Ik ren naar het bed, want daar ligt mijn gsm. Ik stuur een berichtje naar Liam. Om hem gerust te stellen dat alles oké is. Wanneer ik net de laatste letter intyp, voel ik twee handen over haar buik wrijven. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Hij gaat met zijn kusjes richting oor. Daar bijt hij eens lichtjes in mij oorlel. "Weet je, een bed dient niet alleen om te slapen", fluistert hij in mijn oor. Een rilling gaat over mijn lichaam. Ik kijk onzeker naar beneden. Zijn handen stoppen met wrijven. "What's wrong?" Ik draai me om en laat mijn handen op zijn achterste rusten. "I-ik.. Het is mijn eerste keer." Hij kijkt lief naar mij. "Het is oké als je niet wilt. Dan kijken we wel een film of zo." Ik schud met m'n hoofd. "Ik wil niet liever. Maar alsjeblieft een beetje rustig?" Hij knikt en begint me weer kusjes te geven. "Jij beslist babe." Ik lach even en neem zijn T-shirt vast. Lichtjes trek ik die omhoog. "Wel, dat gaat snel", lacht hij. "Zo'n lijf, daar kan ik niet op wachten hé." Hij lacht even en neemt dan zijn kans. Lichtjes neemt hij mijn T-shirt vast. Heel voorzichtig gaat hij ermee omhoog. Ik hou hem niet tegen. Hij glimlacht en laat zijn handen de vrije loop. Ik begin kusjes te geven op zijn borstkas en ga zo naar zijn nek. Daar zeg ik mijn lippen op zijn huid en zuig al het bloed naar boven. Een lichte kreun verlaat Zayn's mond. Zijn handen gaan naar mijn broek. Hij begint aan de knopen te prutsen. Een zucht verlaat per ongeluk mijn mond. Hij kijkt geschrokken op. "Het is oké. Gewoon een beetje gespannen", stel ik hem gerust. Hij lacht eens en laat mijn broek los. Zijn handen tasten mijn bovenlichaam af. Onze lippen raken elkaar voor de zoveelste keer aan. Rustig gaan onze monden open en gaan onze tongen in een gevecht. Ik neem al mijn moed en laat mijn handen afdwalen naar zijn broek. Daar pruts ik een beetje aan zijn knoppen. Uiteindelijk krijg ik zijn broek toch los. Hij friemelt zelf een beetje aan zijn broek tot die uit is. "Your turn", zegt hij lachend. Zayn begint nu aan mijn broek te prutsen, die hij veel sneller uitkrijgt. Hij glimlacht en geeft me weer kusjes. Ik laat mijn hand naar zijn onderbroek glijden. Ik ga onder het stof naar zijn lid. Wanneer ik daar kom, bijt Zayn super sexy op zijn lip. Mijn handen gaan rustig heen en weer over zijn kleine vriend. Hij doet terwijl mijn bh uit, die vervolgens de kamer door vliegt. Terwijl ik hem verwen, masseert hij m'n borsten. Beiden zitten we te kreunen. Ik doe zijn onderbroek uit. "Zeker?", krijgt Zayn er met moeite uit. Ik knik eens kreunend. Ik voel het laatste deeltje stof dat ik nog aanhad afzakken. Hij wrijft nog eens met zijn handen over mijn benen en stoot dan naar binnen. Mijn handen gaan naar zijn achterste. Zijn tempo versnelt zachtjes. Ik roep zijn naam door de kamer. Ons gekreun houdt maar niet op. Met mijn handen woel ik door zijn haar. Terwijl zijn handen steeds naar mijn borsten grijpen. Zijn tempo versnelt alleen maar, en ik voel dat hij bijna op zijn hoogtepunt is. Wanneer hij op zijn punt is, roept hij zo luid mijn naam door de kamer, voorafgegaan door nog meer gekreun. Hij blijft nog even doorstoten tot ook ik aan mijn punt ben. Wanneer ik daar ben, kreun ik nog luider dan daarnet. Rustig gaat hij uit mij en komt naast mij liggen. "I love you", fluistert hij in mijn oor. Ik geef hem een kusje op zijn wang en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

Voila, hier is ie dan :) en ik dacht steeds dat er bijna geen mensen waren die de hele tijd naar van die schattige foto's kijkt en zich dan forever alone voelt, haha, love to do that. En lieve abo's, zouden jullie even 5 seconden willen gebruiken om op mij te stemmen? Zou ik super fijn vinden! Stem hier op checkdiamond. En als je reclame voor iets wilt of zo, stuur gewoon je nummer van je stem in privé bericht met voor wat je reclame wilt en waar enzo :) xxxxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Awh, Zayn is zo lief! Hihi, je bent inderdaad niet de enige ;D
    Ik heb op je gestemd, je bent aan het winnen ^^ wat kun je eigenlijk winnen?
    Snel verder please xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen