Foto bij Chapter Two

Rosa Julietta Gonzales

'mom i dont wanna marry that..' ik ril even 'ugh'. 'hunny, you have to' antwoord ze en roert door haar thee, 'you are so..' ik kijk haar met een dodelijke blik aan 'i wanna marry with someone i love! not with a prince who i dont know!'. 'Rosa Julietta Gonzales! listen to me. if you dont marry liam our country will have no money anymore, we wouldn't be good royalty!' ik rol met mijn ogen en sta op, 'dont you ever think i'm gonna marry that guy!' gil ik en ren met tranen in mijn ogen naar buiten, 'wow' ik hoor nialls stem en knal even later tegen hem aan, 'slow it down beauty'. ik kijk weg en bedwing mijn tranen, 'whats wrong?' hij pakt mijn hoofd in zijn handen en draait mijn hoofd naar zich toe. 'my mom wants me to marry and arrogant prince while i just dont love him...'. 'i understand' niall trekt me mee naar een bankje en gata zitten, ik ga ook zitten en zucht. 'i just wanna have a normal life' zucht ik en kijk hem aan. 'were' niall tikt op mijn neus 'gonna go out tonight, now change in normal chlotes and come to me'. ik sta op en ren naar boven.

'put this on' niall trekt mijn knot los en drukt een pet op mijn hoofd, 'so thats good' niall pakt mijn hand en trekt me mee de straat op. 'you look amazing' lacht hij en laat mijn hand los, 'oh' ik beweeg met mijn vingers en stop mijn hand in mijn zak. 'here are some of my friends' niall trekt me mee ene cafétje in, 'friends?!' ik kijk op en zie een jongen met krullen staan, een jongen met een streepjes shirt en een licht getinte jongen met een hoge kuif. 'this are harry, louis and zayn' de jongens bekijken me en kijken dan naar niall. 'she looks fommiliar' ik kijk naar hun en bijt op mijn lip, 'well i dont know you guys' zeg ik vlug en ga naast niall zitten. 'she's hot' ik kijk naar harry en geef hem een dodelijke blik, 'oeh and a kitty'. ik zucht en bestel een cola, 'are you guys togheter?' vraagt louis en hij kijkt naar ons. ik kijk naar niall en bijt op mijn lip, 'yes we are' zegt niall en hij pakt mijn hand. 'just play' sist hij in mijn oor en drukt een kusje op mijn wang, ik bijt op mijn lip. 'yea' fluister ik 'yea were togheter...'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen