Foto bij Hoofdstuk 5

Happy New Year<3
En, Nialler's moeder is jarig:D
Xxx

Ik zat in de auto, naast Louis. Het was 10:50. We waren er bijna. Ik was best zenuwachtig, ik bedoel, ik zou nu alle andere acteurs ontmoeten. En de rest van de crew. Ik was wel heel blij dat ik Harry al een beetje kende, was ik tenminste niet helemaal alleen. Ondertussen waren we bij het huis aangekomen. Het was echt mega. Ik omhelsde Louis en zei, ‘Dankje, voor het wegbrengen’ Hij moest lachen, ‘Tuurlijk breng ik je weg.’ Ik gaf hem een zoen op zijn wang, en stapte uit de auto. Ik zwaaide naar hem, en liep naar de deur van het huis. Voordat ik aanbelde hoorde ik een stem, ‘Heey, Daisy!’ Ik keek om, en zag dat het Harry was. ‘Hi,’ zei ik vrolijk terug, waarna ik op de bel drukte. Maura deed de deur open. ‘Hallo!’ zei ze vrolijk, ‘Kom binnen.’ We liepen naar binnen, en ze leidde ons naar de achterdeur. Het was heerlijk weer, daarom gingen we met zijn allen buiten zitten, Maura had toch een mega tuin. Er stonden naambordjes op de stoelen. Ik zocht mijn stoel op, en zat naast Harry. Er waren al zo’n 10 mensen. Alleen de mensen die een rol met aardig wat tekst hadden zouden vandaag komen. Het naambordje zette ik voor me neer op de grond, naast een ander bordje, die aangaf welke rol je deed. Ik gokte dat er nog zo´n 5 tot 10 mensen moesten komen. Een paar minuten later was iedereen er. We waren met zijn 20en. Eerst stelden we aan elkaar voor, ook welke rol we speelden. . Er waren 3 kinderen; 2 meisjes, een van 6 (Lily) en een van 13 (Jitske). En een jongetje van 7 (Tom). Daarna gingen we het land op, en deden nog wat spelletjes om elkaar te leren kennen. Maura en Geoff hadden eten en drinken meegenomen, we gingen op de grond zitten, en kregen allemaal wat brood en een beker drinken. Lily en Jitske zaten bij mij, en we waren gezellig aan het praten. Tom was aan het praten met Harry. Lily, Jitske en Tom zouden mijn zusjes en broertje spelen in de film. Na een uur gingen we al een stukje van de film spelen. Het deel dat Harry en ik elkaar ontmoetten, en een stukje erna. Daarna nog een stukje, waar ik ook in speelde. Maura vertelde dat we dat deden zodat we al een beetje aan elkaar zouden wennen. Dan zou het later makkelijker gaan. Ook deden we vertrouwens oefeningen. De tijd ging snel, en al gauw was het tijd om te gaan avondeten. Het was nog steeds warm, dus gingen we weer buiten zitten. Er kwam een jongen naar buiten, met een schaal patat. Hij had blond haar, en zag er schattig uit. ´Hi,´ zei hij. ´Hi,´ zei ik terug. ´Ik ben Niall, de zoon van Maura,´ zei hij. ´Ik ben Daisy,´ zei ik. ´Ah, jij hebt één van de hoofdrollen, toch?’ vroeg hij. Ik knikte. We bleven nog even praten, en daarna ging hij weer naar binnen, om even later weer naar buiten te komen, met meer patat. Achter Niall liep nog een jongen, hij stelde zich voor als Liam, de zoon van Geoff. We gingen met zijn achten bij elkaar zitten; Jitske, Tom, Lily, Harry, Niall, Liam, Zayn (die we die dag al eerder hadden ontmoet, hij speelde een badboy in de film) en ik. We gingen eten, en praatten over veel dingen. Over acteren, school, vrienden, echt alles. Ook de avond was snel voorbij, en het was weer tijd om naar huis te gaan. We namen afscheid van iedereen, en Maura zei dat ze ons zou mailen over de eerste draaidag. Even later zat ik naast Louis in de auto, weer op weg naar huis.

Reageer (2)

  • agirlx

    awh, ze heeft iedereen ontmoet.
    en Zayn speelt badboy! (yeah)

    1 decennium geleden
  • NOW

    Whaaaahahahahah so genious om over jezelf te lezen! xD
    En soo genious dat ik Niall ontmoet! :D
    Love it! Super snel verder sweetie! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen