001
Ik bijt zacht op mijn lip als ik op sta uit mijn stoel. Hoe graag ik Niall ook weer wil zien, ik weet zeker dat het weer ongemakkelijk wordt met Harry erbij. Maar ik ga ervoor en loop het vliegtuig uit. Ik loop langs de bagageband waar ik mijn koffer pak en dan loop ik door naar de aankomsthal, waar als het goed is Niall op me wacht. Ik begin te glimlachen bij het idee hem eindelijk weer te zien. Ik zie hem de laatste tijd echt super weinig, dus deze vakantie is toch best welkom. Heerlijk, met Niall en de jongens, ontspannen in de zon bij ons vakantiehuisje. Dezelfde als twee jaar geleden, overigens. Toen ik de jongens voor het eerst ontmoette en als een blok viel voor Harry. Maarja. Aangezien hij mijn hart brak zie ik nu op tegen deze vakantie.
Ik kijk even om me heen en grijns als ik Niall zie staan met wat meiden om zich heen. Ook al ben ik een jaar jonger dan hij is, ergens voel ik dat hij mijn kleine broertje is die ik moet beschermen. Maar we zijn nu beide volwassen, dus dat beeld moet ik maar een keer loslaten. Zeker met al die meisjes om hem heen. Ik glimlach, het blijft een rare gedachte dat mijn broer de grote superster van de familie is en zeer gewild bij de meiden.
"Nialleeeeer!" Roep ik dan en hij kijkt op. Een grote grijns verschijnt op zijn gezicht en hij komt op me aflopen.
"Sis!" Zegt hij en ik sluit hem in mijn armen.
"OhGod, ik heb je gemist." Zeg ik en ik glimlach.
"Ik jou ook. Echt super dat je er bent! Het wordt helemaal geweldig."
"I knooow!" Ik grijns en laat hem dan los. We kletsen vrolijk verder terwijl we naar de uitgang lopen, waar een taxi klaar staat.
"De andere jongens zijn al in het huisje, we zijn een paar uur geleden aangekomen." Vertelt Niall en ik knik.
"Helemaal prima, ik ben benieuwd ze te zien. Hoe gaat het met ze..?" Vraag ik, lichtelijk ongemakkelijk omdat het nu ook echt over Harry gaat.
"Goed!" Niall glimlacht met een soort van twinkeling in zijn ogen, die hij altijd heeft als het over zijn beste vrienden gaat. "Ze kunnen niet wachten tot je er bent, ook zij hebben er naar uit gekeken."
Ik glimlach. "Ben blij om dat te horen." Ik haal mijn hand door mijn haar en stap in de taxi als ik mijn koffer in de achterbak heb neergelegd.
Ook Niall stapt in en hij geeft het adres van het huisje. Ik kijk hem even aan en grijns blij.
"Oh, trouwens. Harry is er nog niet. Die komt vanmiddag aan." Zegt Niall dan. Ik knik even en bijt zacht op mijn lip. Ik voel Niall naar me kijken. "Oh.. I'm Sorry Cath... Maar, je gaat hem veel zien de komende weken, dus.."
"Ja, ik weet dat ik me er over heen moet zetten." Zeg ik en ik kijk hem even aan. "Ga ik aan werken." Ja, echt waar. Dat ga ik doen. Of, in ieder geval, ik ga mijn best er voor doen. Want je wil niet eeuwen aan je ex vast zitten. Zeker niet als hij allang door is gegaan met zijn leven. Iets wat ik nu dus ook moet gaan doen.
Yeah right. Wish me luck.
Er zijn nog geen reacties.