Als Daan en Nienke in het ziekenhuis zijn, wordt Nienke nog steeds niet wakker, maar ze gaan wel kijken wat er aan de hand is. Gelukkig valt het mee, een gebroken been, gebroken arm en een hersenschudding. Dan gaat Daan naar het onderzoek. Hij heeft een rib gekneusd en een been gebroken, ook hij heeft een hersenschudding. Daan wordt weer terug gereden naar de zaal en in het bed naast hem ligt Nienke. Daan is al weer bij gekomen, maar Nienke niet. Nils, Owen, Rein en Nesrine zitten tussen de bedden van Daan en Nienke. Daan vraagt: "Is ze al wakker?" Rein: "Nee!" "Ik hoop dat ze snel wakker wordt!" Ze kijken allemaal naar Nienke. Daan gaat recht op zitten, hij voelt de pijn, maar hij gaat gewoon door hij gaat uit bed. Loopt heel voorzichtig naar Nienke haar bed. Hij pakt haar hand en dan komt de dokter binnen: "Ga jij eens gauw terug naar je bed!" "Nee ik wil dat Nienke wakker wordt." Op dat moment voelt Daan dat er in zijn hand geknepen wordt en hij draait zich weer terug naar Nienke. Ze doet heellangzaam haar ogen open en zegt: "Waar ben ik?" Dokter: "Je bent aangereden. Je bent nu in het ziekenhuis, maar ik zie nu dat jullie wakker zijn dus dan mogen jullie morgen weer naar huis. Er is namelijk niks super ernstig aan de hand." "Yes!" Roept Owen en springt overeind! Iedereen kijkt hem aan. "Oeps iets te enthousiast volgens mij!" Nils: "hahahaha ja!" Dan moeten Nesrine, Rein, Owen en Nils naar huis. Ze nemen afscheid en gaan weg. Daan en Nienke liggen er samen nog wat te kletsen. En dan vallen ze in slaap.

De volgende ochtend als Nienke wakker wordt ziet ze dat Daan all wakker is en naar der kijkt. "Hoi lekker geslapen Nienke?" "Mhaw kan beter! Jij?" "Precies het zelfde!" Ze gaan wat tv kijken en om kwart voor acht lopen Nils, Rein en Owen samen met de moeder van Daan de kamer in. "Heey, moeten jullie niet naar school?" Vraagt Nienke. Nils: Daan zijn moeder brengt ons weg, dus konden we nog even langs jullie. Jullie gaan praten en dan zegt Daan zijn moeder: "Sorry het is tien over acht we moeten nu echt weg." Nienke zegt: Hey Nils, je mag mijn kluisje wel lenen, mijn sleuteltje zit in mijn tas." Nils loopt naar de tas en pakt het sleuteltje en dan lopen ze weg. Vlak na dat ze weg zijn komt de dokter binnen: "Hoe gaat het?" Daan gaat recht opzitten, hij voelt wel wat pijn in zijn ribben, maar hij zegt: "Gaat goed, alleen soms heb ik pijn in mijn ribben." "Met mij gaat het goed!" Dokter: "Mooi zo! Ik zal jullie moeder bellen!" Een uur later is de moeder van Daan in het zieken huis. Ze worden in een rolstoel getild en de dokter rolt Nienke en de moeder van Daan, Daan. "Ik hoop dat u het red met twee patiënte in uw huis!" Zegt de dokter! "Ja moet wel leuken en straks komen de drie jongens ook uit school dus die kunnen dan helpen." "Oke, ik kom over twee dagen even langs, als het dan goed met jullie gaat mogen jullie weer naar school. En Daan en Nienke worden de auto in getild. En de moeder van Daan rijdt naar huis!

Reageer (5)

  • ginadam

    Ga je die zo activeren??

    1 decennium geleden
  • xxemi

    Ooh wacht Srry 1 hoofdstuk is niet geactiveerd! Xx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Ja het is niet helemaal duidelijk maar wel leuk!

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Ik bedoel wanneer zijn ze aangereden?
    Haha sorry, had nog niet het hele hoofdstuk gelezen xx

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Wat is er gebeurd?
    Waarom liggen ze in het ziekenhuis?
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen