Daan en Nieke lopen naar beneden en gaan op de bank zitten. Nieke denkt, wat is Daan toch een leuke jongen! Ze gaan op de bank zitten en tv kijken. Na een tijdje zegt Nesrine dat ze echt moet gaan. Als Nesrine weg is gaan ze eten. "Woow, ik zit hier gewoon met mainstreet aan tafel en ik hoef voorlopig niet meer in die hel te leven." "ah meisje was het zo erg?" vraagt de moder van Daan. Daan antwoord: "Mam, kijk der gezicht!" "Oh!" Het was even stil. na het eten zegt Nienke: Ik ga naar boven en slapen." Nienke loopt naar boven en vlak daarna komen Rein en Daan naar boven en gaanbij der op ed zitten. Rein: "Zullen we bij je komen slapen?" "Ja is goed."De jongens lopen weg en Rein komt terug met een matras en Daan met twee kussens en dekens, Daan zegt: "Mag ik bij jou liggen Nienke?" "ja tuurlijk!" Daan gaat bij Nienke in bed liggen en ze vallen in slaap. Midden in de nacht wordt je wakker. Nienke gaat recht op zitten en Nienke ziet dat Daan ook wakker is. Nienke zegt: "Ga jij weer op voetbal hier?" "Ja tuurlijk, hoezo?" "Ik wil ook gaar op voetbal!" "Kan je het dan?" "Mhaw weet ik niet!" "Zullen we dan morgen middag na school gaan voetballen?" "Ja is goed, maar we doen wel partijtje hè want uhm ik haat die andere spelletjes!" "Haahahahah ja, Nienke Tog!" Nienk draait zich weer om en val bijna in slaap, opeens voelt Nienke da Daan tegen haar aan komt liggen in haar buit gaat het kriebelen. Ze gaat snel slapen.

Als Nienke 's ochtends wakker wordt gemaakt door Rein ligt ze in de armen van Daan. Rein zegt: "Help je ff mee met het ontbijt." Ze gaan naar beneden en Rein zegt: "Wat deed jij dan in de armen van Daan?" "Uhm!" Nienke wordt roos en zegt: "Ik weet het niet, vannacht kwam hij tegen me aan liggen en blijkbaar ben ik op de een of andere manier is zijn armen gekomen!" Rein begint te lachen en Nienke lacht met hem mee. Ze zetten alles op tafel en Rein zegt: "Beter blijf je gewoon voor altijd hier je bent echt een geweldig lief zusje!" "Ahw Dankje!" Dan komen de jongens en de moeder van Daan naar beneden. Ze gaan eten. Na het eten kleden ze zich allemaal om en fietsen richting school, op woensdag hebben ze de eerste drie uur vrij. Als ze op school aankomen lopen ze naar de kluisjes. Nienke: "Hebben jullie journal kluisjes?" Nils: "Uhm nee!" "Kom op dan lopen we even naar de conciërge. Nienke: "Hooi Peter, heb je nog vier kluisjes voor deze jongens ze zijn nieuw!" " Ooh oke, ik ga ff kijken. Welke leur hebben jullie kluisjes?." "Die van mij en mijn klas zijn aqua blauw." "Oeps dan heb ik nog maar twee kluisjes vrij. Je kan ergens anders een kluisje nemen of je moet samen delen." Daan: "Ik leg mijn spullen wel bij Nienke als ze het niet erg vind?" Daan kijkt naar Nienke en Nienke zegt: "Nee hoor, ik vind het niet erg!" Nienke loopt naar haar kluisje en maakt hem open. Daan legt zijn jas erin en hij zegt: "Vind je het echt niet erg?" "Nee!" Daan geeft Nienke een knuffel en zegt: "Je bent het liefste zussie ooit."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen