HAPPY NEW YEAR!
Bedankt voor alles wat jullie voor me hebben gedaan dit jaar!
Die keren in de top, alle reactie's en alle abo's!
Ik hou ervan hoe jullie reactie's schrijven en me vertellen hoe geweldig mijn verhaal is, waar door ik vervolgens de hele dag een enorme glimlach op mijn gezicht heb.
Ik hou er van hoe jullie me kudo's geven en de top in kudo'en zonder dat ik er om vraag.
Het geeft me echt enorm veel plezier dat jullie het zo waarderen waardoor ik het echt een feest vind om aan dit verhaal te schrijven.
Ik hou er van hou jullie abonneren op mijn verhaal, hoe ik begon met 5 abo's ongeveer en dit uitgroeide tot 189 abo's.
Ik geef om ieder van jullie, alle 189.
Het liefst zou ik jullie allemaal een knuffel willen geven en jullie persoonlijk een geweldig gelukkig nieuw jaar toe wensen. -Maar ik kom tijd te kort, helaas.-
Dus bij deze; Ik wens al mijn abo's, bladwijzers en stille lezers een enorm geweldig gelukkig nieuw jaar toe!
Please be safe an don't drink too much.
Love you guys!
xoxo
Reageer (11)
Happy new year !!
1 decennium geledenX
Happy new year !!
1 decennium geledenX
HAPPY NEW YEAR XOXO <'3
1 decennium geledenGelukkig nieuwjaar en toen las ik dat er nog een deel twee komt. Mijn abo hou je dus.
1 decennium geledenEen gezond, liefdevol 2013, mag het een mooi jaar worden. Don´t let faith and luck write your book, write it yourself.
1 decennium geledenIk heb dit verhaal met heel veel plezier gelezen, en zou het blijven doen.
liefs.
Anouk