I'm taking a break with partying just for you, to update. You'd better be happy. Een na laatste hoofdstukje voor dit jaar xoxo

December 31, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
Zuchtend zat ik bij de Starbucks, wachtend op Perrie en Demy. Ik was als eerste, 15 minuten te vroeg dit keer. Normaal was het andersom geweest en waren Perrie en Demy op tijd, en ik 15 minuten te laat. Maar deze keer niet. Harry deed iets met me. Hij had een of andere gave of zo waardoor ik tegenwoordig wel op tijd kon komen. Of het was gewoon het feit dat ik ontzettend zenuwachtig was voor vanmiddag, vanavond en vannacht. Ik sloeg mijn handen om de witte, dampende mok met het bekende groene Starbucks logo waar warme chocolademelk in zat terwijl Perrie glimlachend Starbucks binnenstapte. Ze begroette me met een glimlach, bestelde toen waarschijnlijk ook een warme chocolademelk en nam toen plaats tegenover me. Ze begroette me nogmaals met een enorme knuffel. "Nou zijn wij een keer niet de laatste." Grijnsde ze breed. Demy was altijd op tijd, gewoon écht altijd. Perrie kwam zo nu en dan ook wel eens te laat. En ik kwam juist altijd te laat. Maar de rollen leken omgedraaid vandaag. Na ongeveer 10 minuten kwam Demy Starbucks binnenstormen, ook zei bestelde snel een warme chocolademelk en nam toen naast Perrie plaats. "Sorry, sorry, sorry!" Verontschuldigde zichzelf. "Ik was druk." Verklaarde ze. "Jij was druk, of jij en Liam waren druk?" Vroeg Perrie haar, doelend op haar door de war zittende haren, iets wat de harde wind van buiten sowieso niet had veroorzaakt. Haar gezicht werd rood, wat verraden dat Perrie gelijk had. "Sorry." Mompelde ze beschaamd. "Wat dacht jij? Laten we het oude jaar nog maar even goed uitgaan?" Vroeg Perrie haar weer, breed grijnzend. Demy sloeg verlegen haar ogen neer. "Doe je goed hoor."

"Ik kan niet geloven dat je dit echt gaat doen Charlotte!" Mompelde Demy terwijl ze haar hoofd schudde. "Waarom niet?" Vroeg ik haar onbegrijpend. "Het is niet alsof ik mijn maagdelijkheid aan hem verlies, want die heb ik al niet meer. Dus no big deal." Vertelde ik haar. Perrie knikte instemmend. "Daar heeft ze gelijk in, bovendien kent ze Harry langer dan een paar weken." Vertelde Perrie Demy. Demy hief zuchtend aan handen op. "Ik vind gewoon niet dat je zoiets moet plannen." "Eigenlijk plan ik het niet, want Harry weet het niet. En wat dan nog, Harry is ook al lang geen maagd meer en erg zal hij het zeker niet vinden." Mompelde ik. "Klopt." Stemde ze in. Perrie en ik liepen vrolijk op weg naar Victoria's Secret. Ik zou het mooiste lingerie setje uitkiezen dat er maar in de winkel hing, maakt niet uit hoe duur het was. Voor hem had ik het over. Ik wilde hem een speciale avond geven. Nog meer speciaal dan hij in gedachten had. Breed glimlachend liepen we Victoria's Secret binnen. Ik wist niet precies wat ik zocht. Sowieso iets zwart's, want Harry hield van zwarte lingerie. En de bandjes moesten er af kunnen aangezien ik vanavond kou ging leiden in mijn strapless jurkje met glitter pailletten. En dan zouden twee van die bh-bandjes niet al te charmant staan. Just Saying. Uiteindelijk ging ik voor een zwarte bh met verschillende zilveren diamantjes er op met bijpassende string. I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night!

Reageer (3)

  • AnkePayne

    super om in het nieuwe jaar dit verhaal te kunnen lezen :)

    1 decennium geleden
  • Pepito

    Oeh!

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Oelalala (: hahah Harry maak je borst maar nat (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen