"Zullen we met zijn alle naar het park gaan?" Vraagt Daan. Nesrine: "Ja is god!" Ze rijden naar het park en gaan daar ow twee bankjes zitten die naast elkaar staan. Ze zitten er een tijdje te kletsen en opeens hoort Nienke: "Hey Nienke, dit is dus je bijles? Ben benieuwd wat mam en pap hier van gaan vinden!" Nienke draait zich om en zegt: "shit!" Daan vraagt: "Wie is dat?" "Dat is mijn broer." "En wat is daar zo shit aan?" Nienke begind maar alles te vertellen: "Nou ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar het is een soort mishandeling. Die blauwe plek kwam niet doordat ik gevallen was, maar dat heeft mijn vader gedaan, ik eet heel weinig beneden en als ik thuis ben wordt ik om allerlei redenen die nergens op slaan naar boven gestuurd." "Ahh meisje toch!" zegt daan tegen Nienke en gaat naast haar zitten en doet een arm om haar heen en vertelt een geweldig idee: "En als je nou een week of twee bij mij komt logeren?" "Echt, denk je dat dat mag van je moeder." "Ze wilde altijd aleen meisje in huis!" Daan belt en het mag en Nienke kijkt op haar telfefoon. Ze heeft 1 ongelezen bericht! ze opent hem dit staat er in: Nienke, Leuk die bijles, dat wordt weer gezellig vanaond! Pap Nienke leest het berichtje en begind te huilen, "straks slaat hij me dood!" Owen: Nee joh, weet j wat geef die telefoon is ik stuur wel een berichtje en dit stuurt hij: Heey pap, is het goed als even een paar weekjes uit logeren ga? Dan komik nu met die gene? Groetjes Nienke "Zo gedaan!" Hij geeft de telefoon terug. Niet veel later krijgt ze een bericht terug ja is goed. Owen staat op en zegt: "Oke laten we naar je huis gaan, je spullen halen. Als Nienke bij haar huis is loopt ze samen met Daan naar binnen. Ze pakken een paar tassen en haar koffer en pakken al haar spullen in haar kamer is echt helemaal leeg. Ze lopen met 8 tassen en 1 koffer naar buiten. Nieke heeft een bak voorop en doet daar een tas in. Ze bindt er 1 achtrgrop achter haar snelbinders en neemt de koffer meerollent tijdens het fietsen. Als ze bij het huis van Daan kmen rijden ze naar de achterkant van het huis. Ze zetten hun fietsen in de tuin. De moeder van Daan komt naar buiten en zegt: "Hey, het mog kom lekker binnen. Daan loop jij even met Nienke naar bovn naar haar kamer haar tassen ff neer gooien?" "Ja is goed mam!" Nienke en Daan lopen naar boven, Daan doet een deur open. :Woow! Zegt Nienke! "Ja zou eigenlijk de kamer van mijn broertjes worden maarja zij zijn vaker bij mijn vader duss..." Nienke gooit haar koffer en tassen neer en gaat op bed zitten. Daan komt naast Nienke ztten en hij zegt: "Hopelijk vindt je het leuk hier en misschien kun je hier wel blijven wonen voor altijd dat heb ik een zusje en 5 broertjes :) hahahah" "Hahahhaha" "Daan, Nienke kome jullie naar beneden. Daan geeft Nienke een knuffelen zegt: "alles komt goed" en dan rennen ze de trap af!

Reageer (1)

  • ginadam

    Leuk snel door!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen