02 0
"Thank you... for everything."
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Ik heb het verhaal zelf gelezen op jbff. Het is net als die versie maar je leest duidelijk het verschil. Die skateboardeb geloof ik was niet eens bij jbff. Persoonlijk vind ik dat jr een goeie draai eraan heb gegeven. ene.. let them. Je schrijft amazing dus laat die fucking mensen die negatief conmetaar erop hebben. ze hebben cabin 304 nog niet eens gelrzen. nogmaals, je ziet het verschil. Dat jij het heel anders hebt gemaakt. (: keep it up!
1 decennium geledenWauw snel verder
1 decennium geledenHey, laat je niet beinvloeden door al die mensen die zeuren! Jij schrijft dit verhaal jij hebt ookal toe gegeven dat je dit verhaal van cabin 304 hebt. Mja als mensen zeiken moeten ze ook gewoon opdonderen met hun abo i.p.v. lezen en blijven zeiken..
Maar echt je moet verder, dit is een van de weinige echt leuke verhalen die goed geschreven en leuk geschreven zijn!
NEEEEEE niet stoppen! Laat die mensen lekker zeiken, raree mensen. moet je niet opletten!
1 decennium geledenNOOOOOOO , niet stoppennn ;((
1 decennium geledenik wachtte elke dag op een mailtje dat je weer had verder geschreven hihhh =$$
en nu heb ik diee ;DD
snel verdeer c:
Love it, Mij boeit het echt niet hoor dat jou verhaal daar van komt. Het is echt een super verhaal en je moet er gewoon mee door gaan en niet GEK worden van de mensen die daar anders over denken. <3333
1 decennium geleden