Willen jullie even zeggen wat jullie er van vinden?

Nienke loopt naar school, het is kwart over acht, dus ze moet op schieten. Ze had vanochtend weer een grote ruziemet haar ouders en haar vader had weer is een keer klappen uitgedeeld. Mijn benen en armen zitten onder de blauwe plekken. Als je op school aankomt zie je dat er een jongen is het fietsen hok staan. Helemaal in zijn eentje. Nienke loopt naar hem toe en dan herked ze hem, dat is Daan van mainstreet! Ze loopt naar hem toe en zegt: "Hoi Daan, ik wist niet dat je hierheen ging verhuizen en dat je bij ons op school zit?" Daan kijkt op en er kmt een glimlach op zijn gezicht en zegt: "Hoi,ik ben net verhuisd, iets verder naar het westen. Binnenkort komn Rein, NIls en Owen hierook heen, we gaan met zijn vieren bij mijn moeder wonen, komt beter uit met optredens en zo. En hoe heet jij?" Je bent blij dat Daan iets tegen je zegt en antwoord: "Ik ben Nienke en in welke klas kom je?" "Mooie naam en ik kom in klas B2G, in wele klas zit jij?" "Ik zit ook in B2G!" "Gelukkig dan ken ikiemand!" et is nog 10 minuten voor de eerste bel dus ik zeg tegen Daan: "Ga je mee naar binnen?" "Ja tuurlijk, en als je het niet erg vindt blijf ik liever de hele dag bij je in de buurt." "Nee hoor, gezellig." Jullie lopen samen naar binnen en lopen naa de kluisjes, je hebt weer het zelfde kluisje als vorig jaar. Ik zeg tegen Daan: Heb je al een kluisje?" "Uhm nee!" "Hier geef je jas en je boeken." Daan geeft het aan je en je legt het in je kluisje. Je vriendinnen komen aan lopen en zeggen: "Hoi! He uhm ben jij niet Daan?" "Ja klopt! Ik ben verhuisd en binnenkort komen de rest van de jongens ook hier wonen." Dan gaat de bel en ze zegt tegen Nesrine: "Sorry, maar ik he goed als ik vandaag naast Daan gaan zitten? Hijkent dus alleen nog mij!" "Ja hoor, maak je over mij geen zorgen! hahahah" Ze loopt samen met Daan naar het lokaal,gelukkig hebben ze eerst mentorles. De mentor staat bij de deur opening en zegt: "Jij moet Daan zijn?" Hij antwoord:"Ja dat klopt." "Hallo,ik ben meneer van Wijk, wiskunde docent en dit jaar je mentor." Daan geeft een hand en ze gaan naar binnen en dan zitten. Dan begint de les.Tijdens de lessen had Nienke veel lol met Daan.

Aan het einde van de dag lopen Nienke en Daan lachend de school uit richting de fietsen stalling. Nienke pakt haar fiets en wacht bij het hek op Daan. Als Daan aakomt zegt hij: "Ga je mee naar mijn huis, dan kan ik je voorstellen aan mjn moeder." "Ja is goed!" Ze stappen op de fiets richting Daan zijn huis. Het is niet ver van van Nienke haar huis. Als ze er zijn zetten ze hun fietsen in de voor tuin en bellen aan. Demoeder van Daan doet open en zegt: "Hoi Daan!" "Hoi mam, kik dit is Nienke." "Hallo Nienke, ik ben dus de moeder van daan." Nienke en Daan zijn moeder geven elkaar een hand. Nadat ze gezellig beneden hebben gezeten gaan Daan en Nienke naar boven. Na een heletijd boven te heeb zitten wordt er aan gebeld. Daan doet open. Rein, Nils en Owen staan voor de deur. Nienke zegt: "Hoi en doei!" Rein: "Hoi!" Nils: "doei!" Owen: "Heey, ga je os nog wel vertellen wie je bent?" "Ja hahahaha natuurlijk ik ben Nienke! Maar ik moet nu naar huis. Tot morgen op school!" "Doei!" roept Daan. "Doei!" Roept Nienke terug.

Reageer (4)

  • xxemi

    jij ook! Xx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Leuk alvast gelukkig nieuwjaar!!

    1 decennium geleden
  • xxemi

    Ik ga proberen en jijook een happy neaw year!Xxx

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    LEUKLEUKLEUK !!
    Pleasee, vnv nog paar hoofdstukken? xxxx
    haha, maargoed, happy newyear alvast ! <3
    (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen