Foto bij vijftien

Ik wil iedereen heel veel geluk en liefde wensen voor 2013!
Maak 2013 jou jaar en laat niemand dat verpesten!
En vanavond lekker allemaal feesten!

xoxo

Na nog wat gedronken te hebben besluit ik dat het tijd is om iedereen naar huis te sturen. Niall en Harry hebben zoveel gedronken dat Louis, Zayn en Liam ze moeten ondersteunen met lopen. Ik zeg de jongens gedag en sluit dan de deur achter ze. In de woonkamer aangekomen stuur ik Jenna ook naar huis ze knikt en zegt me gedag. Ik loop meteen door naar mijn slaapkamer. De rommel ruim ik morgen wel op. Ik ga ik bed liggen en val eigenlijk meteen in slaap.

Ik wordt wakker van mijn telefoon die gaat. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. Ja ik was zo moe dat ik in mijn gewone kleren mijn bed in ben gekropen. ‘Met Laura?’ ‘Hey Laura met Zayn. Ik heb je toch niet wakker gebeld he?' ’Nou eigenlijk wel hoe laat is het?’ ‘half 4. Maar daar bel ik niet voor. Ik ben mijn portemonnee kwijt ligt die toevallig bij jou?’ ‘Dat weet ik niet ik lig in bed. Ik weet sowieso niet veel meer van gisteren.’ Ik hoor Zayn aan de andere kant lachen. ‘Je had ook wel aardig wat gedronken. Zal ik over een uurtje anders bij jou zijn dan kijk ik zelf wel.’ ‘Is goed tot straks.’ ‘Tot straks.’ Ik leg mijn telefoon op het nachtkastje en spring mijn bed uit. Ik pak snel een setje kleren uit mijn kast. Op de badkamer aangekomen ontdoe ik me van de kleren die ik nog aan heb. Ik zet de douche vast aan zodat het water zometeen al warm is. Ik maak mijn haar los aangezien dat nog steeds in een staart zat. Vervolgens ontdoe ik me ook van mijn lingerie. Ik stap de douche in en geniet van de warme stralen die over mijn lichaam stromen. Als ik klaar ben met het wassen van mijn haren en lichaam draai ik de douchekraan uit. Ik droog mezelf af en stap de douche uit. Deze douche had ik echt wel even nodig. Ik doe url=http://www.polyvore.com/cgi/set?id=67465455&.locale=nl]mijn leuke maar simpele outfit[/url] aan en maak een knot van mijn natte haren. Veel zin om het te föhnen heb ik niet. Net als ik de badkamer uitloop hoor ik de bel gaan. Ik ren als een gek naar beneden om open te doen. ‘Zayn!’ roep ik vrolijk als ik mijn beste vriend zie staan. ‘Laura!’ Roept Zayn vrolijk terug en trekt me in een knuffel. ‘Ik weet niet waar jij gisteren allemaal geweest bent dus zoek maar even naar je portemonnee.’ Zayn knikt en loopt mijn appartement door opzoek naar zijn portemonnee. Intussen loop ik naar de keuken. Uit het ene keukenkastje pak ik een bakje en uit een ander cornflakes. Ik schud wat cornflakes in het bakje en giet er wat melk bij. ‘I found it!’ roept Zayn als hij de keuken in komt lopen. ‘Gelukkig.’ Zeg ik en schenk hem een glimlach. ‘Moet je weer gaan of blijf je nog even?’ ‘Ik kan nog wel tien minuutjes blijven. Daarna moet ik wel echt weg we hebben een interview en ik moet Lou nog ophalen.’ Ik knik en loop met Zayn achter me aan naar de woonkamer. Met een plof belanden Zayn en ik op de bank. We zeggen niks tegen elkaar maar staren alleen maar naar de tv die ik net aangezet heb. Life with boys is er op. ‘Ik ga Lou maar eens halen. Spreek je snel.’ Zayn staat op en trekt me in een knuffel. ‘Tot snel Zayn.’ Zeg ik als hij richting de hal loopt.

Ik kijk op de klok die nu acht uur aan geeft. Jenna kan elk moment hier zijn. Ze belde me vanmiddag net nadat Zayn weg was met de boodschap dat ze er om acht uur zou zijn.
Niet veel later hoor ik inderdaad de bel gaan. Ik loop naar de deur die ik langzaam open. ‘Hey Jen.’ ‘Goedenavond Laura.’ Met een grote glimlach op haar gezicht loopt Jenna naar binnen. ‘Dus waarom ben je hier?’ ‘Oké ga zitten’ beveelt Jenna me. Ik neem plaats op de bank waar Jenna al op zit. ‘Oké schrik niet maar het is uit met Danny.’ Danny is het vriendje of ja nu de ex van Jenna waar ze 5 jaar mee samen was. ‘Wat!?’ schreeuw ik uit. ‘Rustig Laura. Toen ik gisteren thuis kwam was Danny er niet. Ik heb hem een aantal keer gebeld maar ik kreeg steeds die kut voicemail er aan. Ik
was in een klap nuchter. Danny neemt altijd zijn telefoon op. Ik wist meteen dat er iets goed mis was. Ik pakte mijn autosleutels van het kastje af en stapte in de auto. Ik heb ongeveer een uurtje rondgereden door London. Nergens zag ik Danny of iemand van zijn vrienden. Terug thuis belde ik aan bij mijn buurmeisje. Misschien dat zij wat gezien had. Nadat ik even gewacht had ging de deur open. Maar wat denk je? Precies hij werd niet opengedaan door mijn buurmeisje maar door Danny. Oké Danny zou daar kunnen zijn omdat hij zijn sleutel vergeten was maar aangezien hij in zijn boxer open deed wist ik al hoe laat het was. Ik heb gevloekt op hem en mijn buurmeisje. Ik heb hem zelfs een trap in z’n ballen gegeven. Maar nu heb ik een klein probleem. Danny heeft het huis helemaal betaald hij wilt dat ik voor volgende week vrijdag bij hem vertek.’ ‘En nu wil jij hier logeren?’ ‘Het hoeft niet perse ik kan ook terug naar mijn ouders. Maar als dat mag dan graag.’ Ik glimlach en knik. ‘Kom hier jij gekkie.’ Zeg ik en trek Jenna in een knuffel.

Reageer (2)

  • JustAGirlxoxo

    wat een ashole! snel verder(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    wat een ashole zeg!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen