Foto bij Beach

Aaahh! Eindelijk het strand !
(ps: in dit hoofdstuk leg ik voor het eerst uit hoe de outfit van Yasmine & Sofie er uitziet en ik heb de links van de Polyvore outfits hieronder gezet, net zoals die van de jongens.)
Yasmine&Sofie : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=67459050&.locale=nl
De jongens : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=67459449&.locale=nl

'Yes!', stemde iedereen meteen in. Ik realiseerde me dat we ons nog niet klaar hadden gemaakt. 'Sofie, we moeten ons nog omkleden.', zei ik tegen Sofie. Natuurlijk hadden de jongens het ook gehoord en ze zijn Engels (één Iers) dus ze verstaan het niet. Louis was degene die reageerde : 'What did you say? What language did you speak? Oh yeah, where do you come from?' Onverwacht stortte hij al zijn vragen uit. 'I said we have to change our clothes. We speak Dutch and we come from Belgium.' , antwoordde ik op zijn drie vragen. Sofie stond recht, nam mijn arm en trok me mee naar de badkamer. 'Ja hallo ! Onze koffers zijn nog niet uitgepakt wat komen we hier dan doen?' , zei ik meteen. ' Oeps... Ga jij ze snel halen dan?' Zonder om te kijken naar de jongens sleurde ik onze koffers mee naar de badkamer. Ze staarden me aan toen ik ze opnam, vooral Liam. Snel kleedden we ons om en maakte een tas klaar met een bal, handdoeken, nog wat spelletjes voor op het strand, een boek en zonnecrème. 'We are ready to go!' , kondigde ik met een grote glimlach aan. Met z'n zeven stapten we voorzichtig de kamer uit, oplettend voor paparazzi, niets te zien. We gingen naar buiten en deden hetzelfde. Op het strand was het SU-PER druk, maar wat verder was er een heel deel waar niemand zat. Dat leek ons het beste omdat we vijf supersterren bij hadden. We namen twee strandlakens uit onze zak en legden ze neer op de bobbelige bodem. Sofie en ik voelden ons eigenlijk al op ons gemak bij de jongens, dus trokken we onze overgooier uit en gingen in onze bikini neerzitten. Ik had een klassiek zwarte Ray-Ban op m'n neus en een paars bikinitopje met een roos broekje. Sofie ging, net zoals ik, casual en koos voor een rode retro zonnebril en een donker blauwe bikini. Allebei hadden we een hoge, nonchalante dot. Mijn outfit beviel de jongens wel want hun zonnebril stond op het puntje van hun neus en hun mond was half open. Zo slecht zagen zij er ook niet uit met hun zwemshort en geen shirt! Na wat heen en weer gestaard te hebben besloten we met z'n allen met de bal in het water te gaan. Ik ben een echte waterrat en liep als eerste het zeewater in tot aan mijn knieën en zakte dan meteen neer zodat mijn hele lijf onder water was. De eerstvolgende die mij nadeed was Niall. Dan kwamen Sofie, Harry, Zayn, Louis en Liam achter ons aan. Zoals ik al zei ben ik een waterrat en ik plaag mensen enorm graag in het water! Ik duwde meteen een vlaag water over Harry z'n hoofd heen. Al snel volgde er een hele reeks watergolven over elkaars hoofden. Liam kwam voor mij staan zodat het water dat mijn richting uitkwam op z'n gespierde borstkas terechtkwam. Zonder erbij na te denken sprong ik op Liam's rug en trok hem in het water. 'Hahahaha!', lachten we allebei. Mijn blik ging even rond en mijn actie van daarnet schoot zo te zien bij de vier andere jongens in het verkeerde keelgat...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen