Foto bij 079

Sorry voor het kleine stukje!

Liam James Payne

De dagen vliegen voorbij en iedereen is inmiddels weer thuis. De auditie in Spanje ging verassend goed, na alles wat er is gebeurd. Tegen al onze verwachtingen in, zijn we dan ook door naar de Live shows, die over een week beginnen, voor ons dan. De eerste uitzending is pas over twee weken, maar wij moeten er al over een week zijn. Ik vind het heerlijk om weer even thuis te zijn, de laatste week had ik niet echt goed geslapen door de pijn in mijn ribben. De ergste pijn heb ik al gehad, maar het zeurde nog steeds en op mijn zij slapen kan niet.
'Ben je zenuwachtig voor de eerste Live show?' Sarah kijkt me vrolijk aan. Ik haal mijn schouders op. 'Nee, nog niet. Maar als het zover is, wel waarschijnlijk.' Een grijns siert mijn gezicht en trek Sarah nog wat dichter tegen me aan. Onze relatie is er alleen maar beter op geworden, ondanks dat ik weg was voor X Factor. Ik voel hoe Sarah zich zachtjes tegen me aan nestelt en druk een kus op haar kruin. Langzaam glijden Sarah haar vingers over mijn ontblote buik, over de vage littekens van alle pesterijen. Ik sluit voor een paar seconden en denk terug aan die tijd.



Allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2013!!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen