6. all around the world - Charlotte
het zit me niet lekker dat Justin nog steeds niet gereageerd heeft op m'n smsje ik denk dat ik maar eens naar hem toe ga op school en even met hem ga praten. ik kleed me aan en rijd dan naar school. ik loop naar m'n kluisje en pak de boeken die ik nodig heb tot de pauze en dan loop ik naar me les toe.
na een paar saaie lessen gevolgd te hebben is het eindelijk pauze tijd om met Justin te praten. ik zie dat hij les in het lokaal naast me heeft dus ik wacht tot tie naar buiten komt. Als tie eindelijk als laatste van de klas naar buiten komt vraag ik of hij even tijd heeft om te praten, gelukkig wou hij wel praten. we lopen samen naar buiten en gaan in het park tegen over school op een bankje zitten. Ik vraag aan Justin waarom hij niet antwoorde op mijn smsje. hij zegt dat hij geen tijd had. daarna vertelde ik hem dat ik hem leuk vond enzo maar dacht dat hij al verliefd was op Alicha. hij vertelde dat dat zo was en hij haar met nieuwjaar om 12 uur wou gaan vragen. Ik zei dat ik dat lief vond van hem en dat ik hem zou vergeten en hem gewoon als vriend hielt. toen we klaar waren met praten liepen we terug naar school de pauze was nog niet voorbij dus gingen we naar de aula. ik zag Alicha zitten dus liep naar haar toe en zei dat ik Justin ging vergeten en hem gewoon als vriend zou houden want ik weet hoe leuk zij hem ook vind. daarna lopen we samen naar de les eindelijk de laatste les van de dag. als alle lessen klaar zijn ga ik naar huis. ik vind het jammer dat Justin voor Alicha kiest en niet voor mij, maar ik weet hoe leuk Alicha hem vind en hoe leuk hij haar vind dus ik leg me er maar bij neer. gewoon niet meer aan denken en een andere leuke jongen kiezen. er is nog wel een andere leuke jongen op school Chaz heette hij volgens mij hij gaat veel met Justin om. dat ga ik morgen op school maar eens uitzoeken.
Er zijn nog geen reacties.