Foto bij 5

Omfg ik ben stik zenuwachtig want over 2 dagen ga ik tattoo laten zetten.

Sofia Diaz McKenzie

Nadat de film was afgelopen liep ik na boven en ging weer in me bed liggen. Ik draaide me hoofd en keek naar de foto van mijn familie. Waarom moesten jullie nou omkomen met dat stomme vliegtuig ongeluk. Tranen rolde over me wangen en ik verbergde me gezicht. Ik hoorde iemand op me deur kloppen, ik veegde me tranen weg en ging recht zitten. 'Binnen.' zei ik half snikkend. Ik zag dat Joe binnen kwam. 'He, waarom heb je gehuild?' vroeg Joe terwijl die bij me op bed kwam zitten. 'Ik heb last van traan ogen.' zei ik terwijl ik in me ogen wreef. 'Ja ja zeggen ze altijd.' zei Joe en keek me aan. 'Okay best ik mis me familie gewoon.' zei ik en er rolde weer wat tranen langs me wang naar beneden. Joe sloeg zijn armen om me heen en ik barstte in huilen uit. Joe vroeg wat er allemaal was gebeurt, ik vertelde alles met luide snikken ertussen door. Even later kwam Nick binnen en Joe stuurde hem net zo snel weer weg. 'Waarom stuurde je hem nou weg?' vroeg ik zacht snikkend. 'Omdat hij dit niet hoefde te weten.' zei Joe en drukte zijn lippen op de mijne. Ik schrok er van en hij liet mijn lippen los. 'Wat is er?' vroeg Joe. 'Niks.' zei ik weer en keek weg. Waarom doet hij zo lief, waarom zoende hij mij. Wie wilt mij nou zoenen? Die vragen spookte door me hoofd. Joe pakte me kin en draaide hem zachtjes zodat ik hem aankeek. 'Meisje waar zit jij wel niet bij je gedachten?' vroeg Joe en zwaaide voor me ogen. Ik schudde me hoofd. 'Ik moet me omkleden en gaan douche.' zei ik en stond op. 'Nee jij gaat nergens heen.' zei Joe en trok me terug.

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Haha snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen